تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 18:41
کد خبر : 170654

‍ کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست

‍ کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس خود را خدمتگزار مردم می داند و امنیت آنها و جامعه را خط قرمز خود قرار داده است، گفت: با همه توان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می کنیم. سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار کرد: به برکت حضور نیروهای مسلح

‍ کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس خود را خدمتگزار مردم می داند و امنیت آنها و جامعه را خط قرمز خود قرار داده است، گفت: با همه توان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می کنیم.

سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار کرد: به برکت حضور نیروهای مسلح مقتدر و تلاش های شبانه روزی پلیس، ناامنی نگران کننده ای در استان نداریم.

وی با بیان اینکه هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، گفت: برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما در کنار سایر نیروهای امنیتی شبانه روز تلاش می کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

جاویدان گفت: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد، بگونه ای که قادر است مجرمان را در کیلومترها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر کند و یا از وقوع بسیاری اتفاقات دیگر جلوگیری نماید.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی همچنین کرمانشاه را استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی دهد.

وی خاطرنشان کرد: کرمانشاه با وجود مرزی بودن خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخوردهای لازم صورت می گیرد.

جاویدان حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: ماموران انتظامی برای تحقق این مهم هیچ تعارف و مماشاتی ندارند و هرجایی که احساس کنند امنیت ممکن است با چالش روبرو شود به سرعت و با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: پرستاران از زحمتکش ترین افراد جامعه هستند که زینب وار مشغول امداد رسانی و ارائه خدمتی خداپسندانه به آحاد مختلف جامعه هستند.

وی گفت: در دو سال اخیر که شاهد شیوع کرونا بوده ایم، پرستاران با رنج و زحمتی مضاعف تر ایثارگرانه تلاش کردند و جان افراد زیادی را نجات دادند که جای قدردانی و تقدیر ویژه دارد.ج

جاویدان در پایان با اشاره به لزوم توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در ساختار و بدنه پلیس، به تغییر ساختار ایجاد شده در بدنه انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: قطعا این تغییر ساختار باعث افزایش خدمات به مردم و ارتقاء امنیت در جامعه خواهد شد و امیدوارم پس از این هم سرباز خوبی برای ولایت و خدمتگذار خوبی برای مردم مومن و ولایی کشورمان باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها