تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 20:34
کد خبر : 124754

10 هزار جفت “کفش” پایِ دانش آموزان محروم کرمانشاه می‌رود

10 هزار جفت “کفش” پایِ دانش آموزان محروم کرمانشاه می‌رود

ایسنا/کرمانشاه پویش خرید کفش برای دانش‌آموزان نیازمند کرمانشاه با تهیه 10 هزار جفت کفش به کار خود پایان داد و توزیع این کفش‌ها پیش از آغاز سال جدید شروع شد. هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، امروز(27 اسفند) در حاشیه مراسم اهدای این 10 هزار جفت کفش گفت: از چند هفته گذشته پویش خرید کفش برای دانش آموزان

10 هزار جفت "کفش" پایِ دانش آموزان محروم کرمانشاه می‌رود

ایسنا/کرمانشاه پویش خرید کفش برای دانش‌آموزان نیازمند کرمانشاه با تهیه 10 هزار جفت کفش به کار خود پایان داد و توزیع این کفش‌ها پیش از آغاز سال جدید شروع شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، امروز(27 اسفند) در حاشیه مراسم اهدای این 10 هزار جفت کفش گفت: از چند هفته گذشته پویش خرید کفش برای دانش آموزان محروم استان شروع شد و خوشبختانه با همت مردم خیر استان بیش از 10 هزار جفت کفش برای افراد نیازمند و بویژه دانش آموزان مناطق محروم استان تهیه شد.

وی افزود: در این طرح مدیران، کارخانجات و شرکت های مختلف مشارکت کردند و حتی یک ریال هم از اعتبارات دولتی هزینه نشد و این کفش ها تماما از محل کمک های خیران تهیه شده است.

وی افزود: سهمیه هر شهرستان از این تعداد کفش مشخص شده که با نظارت فرمانداران در میان افراد بی بضاعت و دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای خریداری این تعداد کفش بیش از 800 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها