تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 21:13
کد خبر : 155056

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۳۸۶ کیلوگرم تریاک از سه دستگاه خودرو در مسیر کنارگذر شهر یزد با رصد اطلاعاتی پلیس استان خبر داد. سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» گفت: در راستای مبارزه بی امان با باندهای وارد کننده مواد افیونی، ماموران پلیس استان یزد کنترل محورهای مواصلاتی را تحت نظر قرار دادند. وی افزود: ماموران

توقف محموله‌ی خودرویی مواد مخدر در یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۳۸۶ کیلوگرم تریاک از سه دستگاه خودرو در مسیر کنارگذر شهر یزد با رصد اطلاعاتی پلیس استان خبر داد.

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» گفت: در راستای مبارزه بی امان با باندهای وارد کننده مواد افیونی، ماموران پلیس استان یزد کنترل محورهای مواصلاتی را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش و رصد اطلاعاتی، ۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین مربوط به قاچاقچیان را در محور کنار گذر شهر یزد شناسایی کرده و سپس آنها را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی یزد خاطرنشان کرد: در طی این عملیات ۳۸۶ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف و ۳ قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شهرهای شمالی را داشتند؛ دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، بهدانی‌فرد در پایان بیان کرد: متهمان به دادسرا معرفی و سپس روانه زندان شدند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها