تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 17:32
کد خبر : 189170

2 قربانی جدید “کرونا” در کرمانشاه

2 قربانی جدید “کرونا” در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد. مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو

2 قربانی جدید "کرونا" در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو نفر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

وی افزود: یک مورد فوتی ها مربوط به شهرستان کرمانشاه و مورد دیگر مربوط به شهرستان پاوه بوده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: با این تعداد، شمار جانباختگان کرونا در استان تا به امروز به 1463 نفر رسیده است.

محمدی تعداد بستری های حال حاضر کرونا در استان را 141 نفر اعلام و تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 47 نفر با علائم بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع بستری ها هم از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تاکنون در استان به 26 هزار و 77 نفر رسیده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شناسایی 51 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها