تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 22:59
کد خبر : 109314

3 کشته در تصادفات جاده ای روزهای ابتدایی نوروز در رفسنجان

3 کشته در تصادفات جاده ای روزهای ابتدایی نوروز در رفسنجان

رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی شهرستان رفسنجان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی از ۲۴ اسفند ۹۷ تا اول فروردین ۹۸، گفت: 71 مورد ماموریت های تصادفی در این مدت انجام شد که متاسفانه سه نفر در این حوادث تصادفی کشته شدند. به گزارش ایسنا منطقه کویر، سید‌ محسن مرتضوی عصر امروز

رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی شهرستان رفسنجان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی از ۲۴ اسفند ۹۷ تا اول فروردین ۹۸، گفت: 71 مورد ماموریت های تصادفی در این مدت انجام شد که متاسفانه سه نفر در این حوادث تصادفی کشته شدند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، سید‌ محسن مرتضوی عصر امروز سوم فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل ماموریت های انجام شده اورژانس از ۲۴ اسفند ۹۷ تا اول فروردین امسال، 314 مورد بوده که 71 مورد ماموریت تصادفی و 243 ماموریت غیرتصادفی بوده است.

وی افزود: در تصادفات 136 نفر مصدوم شدند که 65 نفر از این تعداد به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) اعزام شدند و مابقی بطور سرپایی مداوا شدند و متاسفانه 3 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: در ماموریت های غیرتصادفی نیز 177 نفر مصدوم داشتیم که 115 نفر از این تعداد به بیمارستان اعزام شدند،۱۵۰ نفر درمان در محل یا خودداری از اعزام و ۱۲ نفر جان باختند.

رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستانی در رفسنجان طی مدت ذکر شده چهار هزار و 796 نفر بوده که از این تعداد یک‌هزار و 122 بیمار بستری و 3674 بیمار نیز بصورت سرپایی درمان شدند.

مرتضوی عنوان کرد: تعداد اعمال جراحی اورژانسی انجام شده در بیمارستان در مدت زمان یاد شده ۹۶ مورد و تعداد اعمال جراحی الکتیو انجام شده در بیمارستان ها ۱۲۹ عمل جراحی بوده است.

وی همچنین تعداد اعزام های بین بیمارستانی در مدت یاد شده را ۲۲ مورد و تعداد بیماران پذیرش شده از سایر شهرها را ۶ مورد ذکر کرد.

رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی رفسنجان اضافه کرد: همچنین تعداد زایمانهای طبیعی ۲۵ اسفند به بعد ۳۴ مورد و تعداد سزارین های انجام شده ۳۸ مورد بوده است.

مرتضوی با تبریک حلول سال جدید به مردم توصیه کرد: مردم و رانندگان در مسافرت ها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری لذت بخش را تجربه و با آسودگی خاطر به محل زندگی خود برگردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها