تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 15:10
کد خبر : 150785

7500 مورد بازرسی از مراکز عرضه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته

7500 مورد بازرسی از مراکز عرضه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طی بیش از 7500 مورد بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد استان و شرکتهای تایید صلاحیت شده در سال گذشته از مراکز تمرکز، توزیع و فروش از 200 نوع کالای غذایی و کشاورزی، شیمی و پتروشیمی و مصالح ساختمانی نمونه برداری شد. بهمن رحمتی در گفت و گو

7500 مورد بازرسی از مراکز عرضه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طی بیش از 7500 مورد بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد استان و شرکتهای تایید صلاحیت شده در سال گذشته از مراکز تمرکز، توزیع و فروش از 200 نوع کالای غذایی و کشاورزی، شیمی و پتروشیمی و مصالح ساختمانی نمونه برداری شد.
بهمن رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: فرآورده های نمونه برداری شده شامل انواع فرآورده های لبنی و نوشیدنی، انواع سس، همبر، سوسیس، شامپو و انواع روغن های سرخ کردنی و مصرف خانوار و مصالح ساختمانی می باشند.
وی اظهارکرد: با محصولاتی که جعل استاندارد کرده و یا از نام‌های تجاری معتبر به صورت غیر قانونی در تولیدات زیرزمینی خود استفاده می‌کنند نیز برخورد جدی می‌شود.
مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تا حد امکان بازارهای تولید و عرضه را بازرسی کرده و به مغازه ‌داران توصیه می کنیم کالاهای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر را توزیع و عرضه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها