تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 23:29
کد خبر : 131583

لزوم جلوگیری از گسترش گونه جهش‌یافته با مراعات بیشتر/ تمایل کاندیداها به ثبت‌نام حضوری!

لزوم جلوگیری از گسترش گونه جهش‌یافته با مراعات بیشتر/ تمایل کاندیداها به ثبت‌نام حضوری!

ایسنا/سمنان رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و استاندار سمنان با اشاره به مشاهده نوع جهش‌یافته کروناویروس در برخی شهرستان‌های این استان ضمن هشدار به عموم شهروندان بر جدیت بیشتر در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر کرونای جهش‌یافته موسوم به کرونای انگلیسی در استان تاکید کرد. علیرضا آشناگر ۲۳ اسفند ماه

لزوم جلوگیری از گسترش گونه جهش‌یافته با مراعات بیشتر/ تمایل کاندیداها به ثبت‌نام حضوری!

ایسنا/سمنان رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و استاندار سمنان با اشاره به مشاهده نوع جهش‌یافته کروناویروس در برخی شهرستان‌های این استان ضمن هشدار به عموم شهروندان بر جدیت بیشتر در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر کرونای جهش‌یافته موسوم به کرونای انگلیسی در استان تاکید کرد.

علیرضا آشناگر ۲۳ اسفند ماه در حاشیه ی جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: رنگ‌بندی جدیدی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام نشده است و کماکان بر اساس رنگ‌بندی گذشته شهرستان‌های شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی ؛ شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت رنگ‌بندی زرد و شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: رنگ بندی جدید کرونایی کشور طی چند روز آینده توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام خواهد شد و این رنگ بندی مبنای تصمیم‌گیری در خصوص محدودیت ها در ایام نوروز خواهد بود.

رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا به عنوان ویروس انگلیسی و مشاهده شدن این ویروس در سطح برخی شهرستان‌های استان لازم است تا مردم استان ضمن پرهیز از انجام ترددهای غیرضروری و تجمعات، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت و اهتمام لازم را اعمال کرده و تلاش کنند تا استان از وضعیت با ثبات فعلی خارج نشود.

استاندار سمنان با اشاره به آغاز پروسه ی ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ماه عنوان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در سطح استان سمنان روند معمول و نرمالی دارد و هر چند با توجه به شیوع کرونا انتظار داشتیم تا داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر بیشتر از شیوه‌های غیر حضوری استفاده کنند اما ظاهراً داوطلبان تمایل دارند تا به صورت حضوری ثبت نام خود را در فرمانداری‌ها به انجام رسانند.

اشناگر گفت‌: به داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر توصیه می‌کنم تا ضمن تسریع در روند ثبت نام و عدم به تاخیر انداختن آن به روزهای پایانی، بیشتر از روش‌های غیر حضوری جهت ثبت نام استفاده کرده و از امکانات فنی تعبیه شده جهت این مهم استفاده کنند.

استاندار سمنان تصریح کرد: انتظار می‌رود همه کسانی که می‌توانند به توسعه شهرهای استان کمک کند از فرصت ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر استفاده کرده و در تصمیم گیری‌ها مشارکت و سهم خود را در خدمت به مردم و توسعه استان ایفا کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها