تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 22:12
کد خبر : 20164

عملیات کف‌سازی بلوار سیف‌الدوله ملایر در حال انجام است

عملیات کف‌سازی بلوار سیف‌الدوله ملایر در حال انجام است

ایسنا/همدان شهردار ملایر از اتمام عملیات کف‌سازی یک سوم طول بلوار سیف‌الدوله ملایر با استفاده از سنگ‌های گرانیتی خبر داد. حسین بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، به عملیات نورپردازی بلوار سیف‌الدوله ملایر اشاره و اظهار کرد: اعتباری خارج از اعتبارات جاری داخلی شهرداری به نورپردازی این بلوار اختصاص یافت و باید این اعتبار را تنها برای

ایسنا/همدان شهردار ملایر از اتمام عملیات کف‌سازی یک سوم طول بلوار سیف‌الدوله ملایر با استفاده از سنگ‌های گرانیتی خبر داد.

حسین بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، به عملیات نورپردازی بلوار سیف‌الدوله ملایر اشاره و اظهار کرد: اعتباری خارج از اعتبارات جاری داخلی شهرداری به نورپردازی این بلوار اختصاص یافت و باید این اعتبار را تنها برای نورپردازی بلوار به‌صورت نصب چراغ در چمن‌ها اختصاص می‌دادیم.

بابایی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از چمن‌های بلوار آسیب دیده و نیازمند بازسازی است، گفت: با توجه به اینکه بلوار سیف‌الدوله، پیاده‌راه محسوب شده و یکی از خیابان‌های شاخص شهر و یک بلوار گردشگری است، نباید پروژه‌های اجرایی در این بلوار را پروژه محلی در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه عملیات کف‌سازی بلوار سیف‌الدوله از دو ماه پیش آغاز شده است، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در مورد موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی شهرستان ملایر، از سنگ‌های مرغوب و گرانیتی برای کف‌سازی بلوار استفاده شده است.

شهردار ملایر به ضرورت مشارکت فعال شهروندان در پیشبرد اهداف مدیریتی و توسعه پایدار شهری اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت بلوار سیف‌الدوله به‌عنوان یک بلوار گردشگری و پرتردد، باید از سنگ‌های با کیفیت و مقاوم در برابر برف و باران برای کف بلوار استفاده می‌شد. نمونه این سنگ‌ها در دیگر شهرها بررسی شده و امتحان خود را پس داده است.

بابایی افزود: قرار است با اعتبارات موجود کف‌سازی دو سوم طول بلوار سیف‌الدوله انجام شود و در حال حاضر یک سوم طول آن در حال اتمام است. پس از تکمیل این پروژه نیز، پروژه آبیاری تحت فشار درختان حاشیه بلوار در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها