دانلود زیرنویس مستند Nothing Compares 2022 – بلو سابتايتل
دانلود زیرنویس مستند Nothing Compares 2022 ما از افراد مشهور خود انتظار زیادی داریم. ما آنها را به اندازه کافی تندخو می خواهیم که به ما احساس خاص بودن بدهند. اما ما نمیخواهیم آنها آنقدر عصبانی باشند که به کسی توهین کنند. و اگر خدای ناکرده به کسی توهین کردند، سریعا آنها را لغو می کنیم. تا زمانی که آنها را لغو کنیم. سکس پیستولز که به شدت توهین آمیز بود، گروهی بود که آنقدر عصبانی بودند که تالار مشاهیر راک اند رول را رد کردند. اما جانی راتن، مجری صدا، صدای یک راهنمای آکوستیگ را در نمایشگاه مد بریتانیا در موزه هنر متروپولیتن ارائه کرد. آهنگ «پلیس قاتل» آیس تی چنان بحث برانگیز بود که دن کویل، نامزد وقت معاونت رئیس جمهور آن را محکوم کرد. او اکنون مورد علاقه مادربزرگ هایی است که او را از “قانون و نظم: SVU” می شناسند.
براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد
زیرنویس مستند Nothing Compares 2022 دومین اقدام به این بزرگی را انجام نداده است، شاید به این دلیل که او نه تنها برای یک ستاره بزرگ پاپ آماده نبود، بلکه واقعاً به آن علاقه نداشت. یک مستند جدید در مورد خواننده ایرلندی در پایان به ما اطلاع میدهد که نسخه پرطرفدار او از آهنگ پرینس که عنوان آن را به فیلم میدهد در فیلم پخش نشد زیرا املاک پرنس از دادن مجوز به آنها خودداری کردند.
مشکلی نیست آن آهنگ در جریان خون ما است، و اگر بخواهیم دوباره ویدیوی نمادین را ببینیم، همیشه میتوانیم به بیش از 300 میلیون بازدید آن در YouTube اضافه کنیم. دیدن برخی از فیلمها و شنیدن در مورد آنچه در پشت صحنه اتفاق میافتد، روشنتر است، از جمله اصرار کارگردان بر فیلمبردار زن، دومینیک لو ریگولور، زیرا او فکر میکرد که اوکانر با نگاه کردن به یک زن با آسیبپذیری بیشتری پاسخ میدهد.
شخصی در مورد این ویدیو می گوید: “تو عاشق آن اشک شدی.” مهمتر از همه، اگرچه اشک واقعی بود – اوکانر به ما می گوید که به مادر مرحومش فکر می کرد – این کلمات متعلق به شخص دیگری بود. طرفدارانی که این آهنگ را دوست داشتند و میخواستند همان موفقیت جهانی را بشنوند که تور اوکانر را از سالنها به عرصهها منتقل کرد، متوجه شدند که اجرای آهنگهایی که او نوشته بود به عصبانیتی که او نمیتوانست خارج از صحنه نمایش دهد دسترسی پیدا میکرد. او درباره فرهنگ ایرلندی سرکوبگر و تحت کنترل کلیسا که در آن بزرگ شده است به ما می گوید، با زنانی که به آنها گفته می شود شیرین و مهربان هستند و همه می گویند که گناهکار هستند.
زیرنویس Nothing Compares 2022 او همچنین از مادر بیثبات و بدرفتارش برایمان میگوید که دخترش را کتک زد و او را از خانه حبس کرد و او را مجبور کرد تمام شب بیرون باشد و التماس کند که او را به داخل خانه برگردانند. اوکانر ابتدا شروع به آواز خواندن کرد تا «شیطان را بخواباند»، تا مادرش را آرام کند و حواس او را پرت کند. اما او سپس دخترش را “غیرقابل کنترل” اعلام کرد و او را به موسسه بدرفتاری وحشتناکی که در فیلم “خواهران مجدلیه” افشا شد فرستاد. راهبه ها او را مجازات کردند و او را مجبور کردند شب را با بیماران مسن سپری کند که برای کمکی که هرگز نیامد ناله می کردند. ترانه او، “تروی” از مادرش الهام گرفته شده است، او به ما می گوید: “وصیت نامه”، تا بر روی احساسات خود کار کند تا زمانی که مجبور نباشد دوباره آن را بخواند.
اوکانر به سرعت موفق شد. او آن صدای خارقالعادهای داشت، با وضوح بیعیب و نقص و توانایی تبدیل شدن از یک نجوا به یک فریاد در حالی که در کلید بود. و او آن ظاهر نمادین را داشت، تضاد آندروژنی بین سر تراشیده، ژاکت چرمی و چکمههایش و چشمان مژه بلند و مسحورکنندهاش.
او همچنین در 20 سالگی باردار شد، درست زمانی که آلبومش منتشر شد. بحث در مورد واکنش لیبل به بارداری او و طراحی جلد(های) آلبوم – نسخه ای کمتر متضاد برای ایالات متحده – یکی از قوی ترین افشاگری های فیلم است.
این مستند معمولی «پشت موسیقی» نیست. نه به عنوان بیوگرافی، نه به عنوان نمای کلی از یک حرفه هنری و نه به عنوان تفسیر فرهنگی، آرزوی جامعی ندارد. هیچ تلاشی برای پوشش ازدواج اوکانر، مذهب، تغییر نام، چالش های بیماری روانی او، یا حتی 11 آلبوم اخیر او وجود ندارد. تمرکز بر روی اولین خط از آگهی ترحیم اوکانر است: او در “Saturday Night Live” آهنگی باب مارلی درباره نژادپرستی با اشعاری بر اساس سخنرانی هایله سلاسی در سازمان ملل خواند. و سپس عکسی از پاپ را در دست گرفت و آن را از وسط پاره کرد. این فیلم همانطور که اوکانر در خاطراتش انجام داد نشان می دهد که دلیل او به همان اندازه شخصی بوده که سیاسی است. این عکسی بود که روی دیوار خانه مادرش بود.
باعث خشم شد وقتی جو پسی، مجری بعدی SNL گفت که او را می زد، تماشاگران کف زدند. «Saturday Night Live» همچنین فیل هارتمن را در نقش فرانک سیناترا داشت که جان هوکس را در نقش اوکانر یک «جوجه کچل» خطاب کرد. ایستگاههای رادیویی سوگند یاد کردند که دیگر موسیقی او را پخش نکنند، و اعتراضها شامل بولدوزری بود که روی سیدیهای اوکانر میچرخید.
کارگردان کاترین فرگوسن و نویسندگان همکارش النور امپتیج و مایکل مالی از ما میخواهند که در مورد نحوه انعکاس تأثیر اوکانر در مجریان زن صریح امروزی فکر کنیم، میراثی که آنها آن را مهمتر از آهنگ شاهزاده درباره عشق گمشده میدانند. مجموعه ای از کلیپ های سریع در پایان کاملاً در مورد تأثیر O’Connor متقاعد کننده نیست، اما داستان و صدای او به اندازه کافی تأثیرگذار است.