دانلود زیرنویس فیلم Albatros 2021 – بلو سابتايتل
دانلود زیرنویس فیلم Albatros 2021 اکثر فیلمهای پلیسی – و بیشتر فیلمها به طور کلی – اولین حلقه را صرف تنظیم داستانی میکنند که معمولاً پس از یک «حادثه تحریککننده» شروع میشود، به نقل از کتابهای راهنمای فیلمنامهنویسی مختلف، که در ده یا ۱۵ دقیقه اول اتفاق میافتد. در ادامه فیلم، ما مشاهده می کنیم که چگونه آن حادثه آشکار می شود و بر زندگی همه کسانی که درگیر هستند تأثیر می گذارد.
براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد
https://blue-subtitle.com/albatros-2021/
زیرنویس فیلم Albatros 2021 در درام پلیسی بیاهمیت خاویر بوووا، «دور میروم» (Alabtros)، نویسنده و کارگردان باسابقه فرانسوی کار عجیبی انجام میدهد: او حدود یک ساعت را صرف نمایش میکند و ما را با یک ژاندارم شهری کوچک به نام لوران (ژرمی رنیر) آشنا میکند. با موقعیت های مختلف در محل کار سر و کار دارد، سپس با دوست دختر طولانی مدت خود ماری (ماری ژولی میل) و دختر پولت (مادلین بووآ) به یک زندگی خانگی ثابت باز می گردد.
چیدمان آنقدر زمان می برد که در برخی مواقع می اندیشید که آیا این کل فیلم خواهد بود یا نه – آیا بوووا می خواست یک پرتره کاملاً مشاهده شده، واقع گرایانه و تقریباً متوسط بسازد. نظم و قانون در نرماندی آرام و زیبا. (فیلم در شهر ساحلی Étretat و اطراف آن فیلمبرداری شده است، که صخره های دندانه دار آن پس زمینه ای خیره کننده برای برخی از اکشن ها فراهم می کند.)
در نهایت، و کمی دیر شده است، فیلم (نویسندگی مشترک بوووا، فردریک مورو و ماری ژولی میل) واقعاً زمانی آغاز می شود که یک کشاورز محلی به نام جولین (جفری سری)، که تحت مقررات اتحادیه اروپا تحت کنترل مواد ارگانیک خود احساس فشار می کند. دام، یک روز بالستیک می شود و با یک تفنگ ساچمه ای می راند، که تهدیدی برای کل منطقه است، اما بیشتر برای خودش. زمانی که لوران در نهایت موفق به مقابله با جولین می شود، نتایج برای هر دوی آنها فاجعه آمیز است و حرفه ژاندارم ناگهان به خطر می افتد.
زیرنویس Albatros 2021 بوووا قبلاً در فیلم Le Petit Lieutenant برنده جایزه عالی کن در سال 2005 که ناتالی بای را به عنوان یک پلیس قاتل پاریس نشان می داد که مشکلات الکلی او را بیشتر می کند، با فشارهای پلیس مقابله کرد. در اینجا او روی مردی تمرکز میکند که تمام زندگیاش را حول ژاندارمری محلی ساخته است، جایی که همسایهاش زندگی میکند، و از آموزش افسران همکارش (ویکتور بلموندو، آیریس برای) در شیوههای اجرای قانون بسیار لذت میبرد. لورن سرباز دولتی ایدهآلی است، به شدت مراقب نقصهای انسانی و امنیت عمومی است، همانطور که در تعداد انگشت شماری از حوادث شاهد بودیم که او در یک ساعت اول با آنها برخورد کرد، از جمله یک خودکشی، یک مورد کودک آزاری و یک مین زمینی در جنگ جهانی دوم. گروه بمب در ساحل منفجر می شود.
کارگردانی که در محلهای سرسبز و شلوغ، از خود نقشی هیچکاکی ارائه میکند، در همان اوایل یک مجموعه تلویزیونی کامل، خطوط داستانی کافی را ایجاد میکند، با داستان فرعی دیگری که مربوط به ازدواج آتی لوران با ماری است. شما تعجب می کنید که او با این همه مطالب به کجا می رود، تا زمانی که داستان با جولین در مرکز صحنه قرار گیرد. اما این روند آنقدر طولانی شده است که درام عملاً قبل از اینکه به دنده دوم وارد شود، از بین می رود.
15 یا 20 دقیقه بعدی که به سقوط تدریجی لوران اختصاص دارد، تا حد زیادی قوی ترین فیلم است، با رنیر، که کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک در فیلم La Promesse برادران داردن آغاز کرد و نشان داد که چقدر به یک فیلم شدید تبدیل شده است. و حضور پر از اضطراب (نقش او در سال گذشته در مسابقات اسلالوم انتخابی کن که در آن نقش یک مربی اسکی را بازی کرد که با یکی از شاگردانش رابطه جنسی داشت، به همان اندازه جذاب بود). در آن صحنهها، بوووا نشان میدهد که چقدر میتواند بر تنشهای دراماتیک تسلط داشته باشد، به ویژه در یک برداشت طولانی که در آن ما لوران را میبینیم که با گروهی از ژاندارمهای بیمعنی روبرو میشود که برای از دست دادن نشان او آمدهاند.
و با این حال، کافی نیست به Drift Away شتابی بدهیم که برای بردن اشیاء به خانه نیاز دارد، به خصوص زمانی که سومین بازی به چیزی شبیه All Is Lost تبدیل می شود و ما را به دوردست های دریا می برد و در عین حال به شیوه ای نسبتاً قابل پیش بینی به نتیجه می رسد. در این بخش نیز لحظات به یاد ماندنی وجود دارد، از جمله نحوه فیلمبردار جولین هیرش (۱۷ ساله بودن) که هیجان طوفانی اقیانوس اطلس را به تصویر می کشد، که نشان می دهد لورنت چقدر در چنگال آن ناتوان است. اما به عنوان استعاره ای از آشفتگی درونی که پلیس در زمان خارج شدن از کار تجربه می کند، بدون اینکه آنقدر وحیانی باشد، کمی سنگین است.
بوووا در فیلمهای اخیر بهتر خود، از جمله روایت راهبان تیبهرین از خدایان و مردان (2010) و فیلمهای زن محور «نگهبانان» (2017) در جنگ جهانی اول، موفق شد از طریق انباشت تدریجی جزئیات، روایتهای آهستهسوخت خود، درام بسازد. با فینال های ماهرانه قدرتمند به اوج می رسد. در اینجا سوختگی ممکن است گاهی بسیار کند باشد، گویی که گاز برای همیشه در حرارت متوسط به پایین باقی مانده است. در نهایت از فیلمی که سعی میکند از الگوی معمول سیاستگذار دور شود، بیشتر میخواهید، حتی اگر شلیک میشود و اجساد میافتند.