بیشترین مراجعه به بیمارستانها را شاهدیم / خوزستانیها دو هفته در خانه بمانند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم اگر میخواهند آنها را روی تخت بیمارستان نبینیم دو هفته
بیشتر بخوانیدپوشش اخبار روز ایران و جهان
پوشش اخبار روز ایران و جهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم اگر میخواهند آنها را روی تخت بیمارستان نبینیم دو هفته
بیشتر بخوانیدرئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ما با تمام ظرفیت و توان در حال ارائه خدمت به
بیشتر بخوانیدویروس کرونا و بازههایش تا امروز با همه آسیبها، خواب دانشآموزان را بهبود بخشیده است. مقالات متفاوتی به خواب کافی
بیشتر بخوانیدعکس تزئینی است طبق آخرین گزارش مرکز آمار ایران، بیشترین ولادتهای جاری ثبت شده در پاییز ۹۹ مربوط به مادران
بیشتر بخوانیدعکس خبر آرشیوی است. یک فوق تخصص بیماریهای عفونی، وضعیت فعلی بیمارستانها را در پیک پنجم کرونا اسفناک دانست و
بیشتر بخوانید