دانلود زیرنویس فیلم Earwig 2021 جایی در یک جیب مه آلود در اروپای اواسط قرن، دختر کوچکی با موهای قهوه ای مجعد در آپارتمانی تیره و کثیف با مردی میانسال که ما را عصبی می کند، شریک است. نام او میا است و دندان های دائماً در حال آب شدن او از بزاق یخ زده خودش ساخته شده است. نام این مرد آلبرت سلینک است. او پدر او نیست هیچکدوم حرف نمیزنن هر زمان که کسی حرکت میکند، کفهای چوبی تختهدار مانند ارواح ناله میکنند، یا وقتی آلبرت روسری را که قبل از غذا به دور صورت میا میچسبد، سروصدا میکند، تف تازه در هر یک از ویالهای شیشهای که در دو طرف دهان او قرار دارند جمع میشود.
براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد
زیرنویس فیلم Earwig 2021 آلبرت مراقب است که او را لمس نکند، یا اجازه ندهد که بدون نظارت از خانه خارج شود. شبها، او لیوانی را جلوی در دختر میگیرد تا به خواب دختر گوش دهد، یا شاید فقط برای شنیدن چیزی غیر از یخچالی که از دیوارها به خود زمزمه میکند. گاهی اوقات تلفن زنگ می زند و صدای مار در آن طرف خط دو سوال ساده می پرسد: «دختر چطور است؟ و دندان ها چطور هستند؟»
هر دو ویژگی قبلی Lucile Hadžihalilović به نوعی منطق کابوس شبانه پایبند بودند (مخصوصاً “Evolution” در سال 2015، در مورد یک جزیره کوچک فرانسوی که در آن همه مادران مکنده هایی شبیه ستاره دریایی بر روی پشت خود دارند و روی پسران نابالغ خوابیده خود اقدامات عجیبی انجام می دهند. هر شب). آن فانتاسماگوریهای وهمآور آخرین قسمتهای مارول در مقایسه با «Earwig» بدون داستان بودند، که او از رمان سوررئال برایان کتلینگ با تمام داستانهای 2+2 = سوسک دست نخورده آن اقتباس کرد – و سپس تعدادی. نتیجه فیلمی امپرسیونیستی است که با سینمای آهسته در مسیر خود به سوی چیزی فریبنده تر معاشقه می کند. فیلمی که نمیخواهد آنقدر شما را بخواباند، بلکه میخواهد شما را به مکانی چنان تاریک و رویایی بکشاند که دیگر نتوانید مطمئن باشید که هنوز بیدار هستید.
تصور بیش از حد در مورد آنچه اتفاق می افتد غیرعاقلانه خواهد بود (همه تفاسیر بازی منصفانه هستند)، و شاید حتی استفاده از کلمه “داستان” اصلاً عاقلانه نباشد. بدنه باریک و بینقص آثار هاجی هالیلوویچ مدتهاست ریشه در مضامین بیگناهی از دست رفته دارد – اصطکاک ناشی از کودکان تحت نظارت بیش از حد در حالی که آنها اولین ذائقه خود را برای استقلال بزرگسالان ایجاد میکنند – و «Earwig» مطمئناً لحن تندتری برای آن آسیاب خاص ارائه میکند. میا یک قهرمان قدیمی Hadžihalilović است، و زمانی بیشتر می شود که یک قدم زدن نادر در کناره های خاکستری دریاچه در نزدیکی آپارتمانش با دختر به پایان می رسد که صورتش را در آب می کارد، گویی سعی می کند با انعکاس خود یکی شود.
زن مو روشن (رومولا گارای) کیست که از روی یک پل عابر پیاده نزدیک تماشا می کند و چرا به نظر می رسد یکی از گونه های او توسط یک سگ وحشی جویده شده است؟ اینها ممکن است مفیدترین سوالات برای پرسیدن نباشند، و تصاویر بصری Hadžihalilović شما را تشویق می کند که این راز را بپذیرید. (هواداران پیتر استریکلند روح خویشاوندی را تشخیص می دهند.) تمرکز بر کشش اغواکننده آب در فیلمی که درگیر نحوه تابش نور و شکستن نور در سطوح شفاف است، مفیدتر خواهد بود، همانطور که فیلمبرداری کیاروسکورو جاناتان ریکبورگ توجه را به خود جلب می کند. دندان های یخی و لبه های لیوان های شراب.
زیرنویس Earwig 2021 منشورهای رنگی نوعی جادوی خاص خود را برای میا فراهم میکنند که در یک افسانه برزخی زندگی میکند، گریم که کت پشمی قرمز آلبرت به او قدرت میدهد و همچنین نشانهای از جانب خداست. این دختر هرگز شکایت نمیکند، حتی زمانی که یک دندانپزشک خزنده از راه میرسد تا او را برای دندان مصنوعی جدید مناسب کند. درماندگی دوران کودکی با رویاپردازی درآمیخته است، و منظره صوتی توخالی فیلم – که ارکستر کاملی از آثار فولی را در یک آهنگ ASMR جمعآوری میکند تا شیطان عصبی از آن به عنوان مدیتیشن استفاده کند – عزم میا برای مقاومت را کسلکننده میکند. صحبت از شیطان، این امکان وجود دارد که او در طول صحنه ای که آلبرت از میخانه محلی بازدید می کند، ظاهری کوتاه داشته باشد. مردی عجیب آلبرت را به یک دعوای مرگبار در نوار ترغیب میکند، که دستورات او را برای آماده کردن میا برای یک سفر بزرگ تسریع میکند.
سایر شخصیت ها – حتی آنهایی که نام واقعی دارند – به همین ترتیب نامشخص هستند. الکس لاتر، ستاره فیلم «پایان دنیای F***ing» که ناگهان مردی بالغ است، نقش لورنس را بازی میکند، مردی سبیلدار که در پای تخت بیمارستان زن زخمی ظاهر میشود و از او مراقبت میکند. این صحنهها در یک جدول زمانی خاص خود قرار میگیرند و این احتمال را مطرح میکنند که لورنس و آلبرت ممکن است به نحوی با هم همپوشانی داشته باشند، اما جزئیات به تخیل ما واگذار شده است. این موضوع برای زوج سوم فیلم که به عنوان والدین میا خوانده میشوند (و مطمئناً قصد دارند فرزندی خلق کنند) صادق است. هر جزئیاتی که از سایههای مشکآلود فیلمنامه تبآلود Hadžihalilović و Geoff Cox (“High Life”) بیرون میآید، بیش از آنکه حل کند، پرسشهایی را ایجاد میکند.
تهدید خشونت در پسزمینه تشدید میشود، زیرا نگرانیهای الدریچ تصویرسازی هاجی هالیلوویچ بدون کاتارسیس ترسهای سنتی خود را ترکیب میکند. ما احساس میکنیم که آلبرت در چیزی وحشتناک شریک بوده است – که حتی پروسه کاشت دندانهای دائمی میا مملو از بیاعتنایی پدرسالارانه است – اما مشخص نیست که عملکرد او چگونه باید باشد.
اوج قطار سواری در میان مایلها مه فرا قارهای، مظهر فیلمی است که وقتی با این واقعیت که هیچ چیز دیگری نخواهد بود، میتواند به طرز وحشتناکی تداعیکننده باشد. هر کسی که تا زمانی که “Earwig” به مقصد نهایی خود برسد، هنوز سرنشین باشد، با لقمه ای از وحشت بدنی که در زیر تمام سطوح Hadžihalilović پنهان شده است، پاداش می گیرد. ارزش نهایی فیلم هرچه که باشد، هیچ فیلمساز دیگری نمی توانست «ظرافت دراکولاری» نوشته کتلینگ (به نقل از توصیف شخصیت در رمان او) را به تصویر بکشد، یا سخت تر به موسیقی تبدیل شدن که در میان کلمات او پنهان است گوش دهد.