تاریخ انتشار : دوشنبه 4 جولای 2022 - 23:39
کد خبر : 197529

Fallout: New Vegas در Unreal Engine 5 شگفت انگیز به نظر می رسد

Fallout: New Vegas در Unreal Engine 5 شگفت انگیز به نظر می رسد

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از گيم تي پلي Fallout: New Vegas در طول سال‌ها پیر شده است، اما هنوز یک ورودی فوق‌العاده در این سری است، و این ویدیو نشان می‌دهد که یک ظاهر مدرن چگونه می‌تواند باشد. Fallout: New Vegas که در سال 2010 منتشر شد، به عنوان یک ورودی

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از گيم تي پلي Fallout: New Vegas در طول سال‌ها پیر شده است، اما هنوز یک ورودی فوق‌العاده در این سری است، و این ویدیو نشان می‌دهد که یک ظاهر مدرن چگونه می‌تواند باشد.

Fallout: New Vegas که در سال 2010 منتشر شد، به عنوان یک ورودی برجسته در فرنچایز طولانی مدت پسا آخرالزمانی برجسته است. بسیاری از افراد به راحتی آن را بهترین بازی Fallout می‌دانند که تا کنون منتشر شده است، داستان و نگارش خارق‌العاده‌اش آن را نسبت به قسمت‌های دیگر برای برخی خاطره‌انگیزتر کرده است، به‌ویژه وقتی در مقایسه با نسخه‌های مدرنی که از زمان تصاحب بتسدا در سال 2008 به بازی‌ها اضافه شده است. با این حال، بازی Fallout: New Vegas در حدود یک دهه گذشته قدیمی شده است، و ویدئویی که اخیرا منتشر شده است نشان می‌دهد که این بازی در یک موتور مدرن‌تر چگونه می‌تواند باشد.

همانطور که توسط DSO Gaming مشاهده شده است، فیلم ایجاد شده توسط کانال YouTube TeaserPlay نشان می دهد که اگر Fallout: New Vegas امروز در Unreal Engine 5 بازسازی شود چه شکلی خواهد بود. همانطور که می توان تصور کرد، Mojave Wasteland در این کیت توسعه بسیار دیدنی به نظر می رسد. نمایش جزئیات پیچیده و همچنین نورپردازی فوق العاده، همانطور که بسیاری از این موتور انتظار داشتند. لازم به ذکر است که این ویدیو نشان دهنده هیچ بازسازی رسمی و غیر رسمی نیست که در حال حاضر روی آن کار می شود و فقط یک تریلر مفهومی است.

اگر این ایده آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که TeaserPlay تریلرهای متعددی از این قبیل را منتشر کرده است. اخیراً، آنها ویدیویی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد Grand Theft Auto 3 در Unreal Engine 5 چگونه می‌تواند باشد. آنها همچنین مفاهیمی را برای Vice City، Assassin’s Creed، Resident Evil 4، Red Dead Revolver و بسیاری دیگر ساخته‌اند. این یک پروژه جالب است، زیرا نه تنها پتانسیل بازبینی بازی‌های قدیمی‌تر را در جعبه‌ابزارهای جدیدتر نشان می‌دهد، بلکه بینشی در مورد چگونگی پیشرفت فناوری بازی حتی در یک بازه زمانی کوتاه ارائه می‌دهد.

Unreal Engine یکی از محبوب ترین موتورهای بازی در جهان است که در انواع عناوین AAA و مستقل استفاده می شود. آخرین نسخه چندی پیش در دسترس قرار گرفت و در توسعه تعدادی از بازی‌های مورد انتظار مانند Redfall، لایه‌های جدید ترس، و ادامه بعدی The Witcher از CD Projekt Red استفاده می‌شود.

در مورد خود سری، Bethesda اخیرا تایید کرده است که Fallout 5 در مقطعی ساخته خواهد شد. مسلماً راه بسیار دور است، زیرا استودیو می خواهد ابتدا روی The Elder Scrolls 6 کار کند. این بدان معناست که ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا یک ورودی جدید Fallout روشن شود. با این حال، ویدیوهایی مانند آنچه اخیراً TeaserPlay منتشر کرده است، آزمایشی سرگرم‌کننده برای دیدن این است که اگر یک بازی بیش از یک دهه با استفاده از فناوری فعلی بازسازی شود، چه اتفاقی می‌افتد.

Fallout: New Vegas هم اکنون برای PC، PS3 و Xbox 360 در دسترس است.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها