Google EMD Update چیست؟
گوگل اخیراً بهروزرسانی EMD را اعلام کرده است. EMD مخفف Exact Match Domains است. بهروزرسانی دامنههای تطبیق دقیق، فیلتر جدیدی است که هدف آن تضمین این است که وبسایتهای با کیفیت پایین به رتبه صفحه (PR) بالایی دست نمییابند و در SERPهای Google (صفحههای نتایج موتور جستجو) بالا نمیروند، فقط به این دلیل که چنین وبسایتهایی عبارت جستجوی مربوطه را دارند. نام های دامنه گوگل بیان می کند که EMD مانند سایر فیلترها (Google Panda و Google Penguin) به طور مرتب به روز می شود.
مطالب اضافی: آخرین به روز رسانی پنگوئن
به روز رسانی ها مهم هستند زیرا اشکالاتی را که ممکن است توسط گوگل در نسخه های قبلی پیش بینی نشده بود را برطرف می کنند. آنها همچنین سعی می کنند صفحاتی را بگیرند که قبلاً گرفته نشده بودند. به روز رسانی ممکن است حتی صفحاتی را که ممکن است به اشتباه گرفته شده باشند را آزاد کند.
یک تصور غلط رایج وجود دارد که بهروزرسانیهای EMD به این معناست که وبسایتهایی که نام دامنهای دارند که عبارتهای جستجو هستند، دیگر رتبه خوبی نخواهند داشت. هیچ مدرکی دال بر تبعیض وجود ندارد. یکی دیگر از تصورات غلط این است که گوگل از خودش حمایت می کند. این چنین نیست زیرا Google مواردی مانند cars.com، usedcars.com و movies.com را از بین نبرد. آنچه مورد هدف قرار می گیرد، وب سایت هایی مانند «آموزش آنلاین-institutes.com» هستند که امیدوارند از نام دامنه حتی با محتوای غیر استاندارد استفاده کنند.
بهروزرسانی EMD برای هدف قرار دادن وبسایتهایی است که محتوای «خراششده» از دیگران و سایتهایی که «مملو از تبلیغات» هستند (که هیچ محتوایی ندارند) را هدف قرار میدهد. به نظر می رسد این به روز رسانی وب سایت هایی را نیز هدف قرار می دهد که محتوای «چرخش» دارند.
Google Panda وبسایتهایی را که محتوای بد دارند مجازات میکند، اما در مورد تطابق دقیق دامنهها، کار خوبی انجام نداده است. بهروزرسانی جدید EMD برای فیلتر کردن مواردی است که Google Panda دریافت نمیکند.
مطالب اضافی: بهروزرسانی Google Panda 4.0
اگر نام دامنه شما شامل یک عبارت جستجو است، همین امروز اقدام پیشگیرانه انجام دهید! یک شرکت سئو را استخدام کنید تا مطمئن شوید که به روز رسانی جدید دامنه مطابقت دقیق بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر نمی گذارد. اگر قبلاً متوجه کاهش رتبه خود شده اید، می دانید که نباید منتظر بمانید. یک شرکت SEO را جستجو کنید که بهروزرسانیهای Google را درک کند و به سایتهای دیگر کمک کند تا رتبههای از دست رفته را بازیابی کنند.