دانلود زیرنویس فیلم Ito 2021 – زيرنويس آبي
دانلود زیرنویس فیلم Ito 2021 ساتوکو یوکوهاما با ایتو، چهارمین فیلم بلند خود را ارائه میکند و – تا جایی که میتوانیم ببینیم – دومین فیلم او که ارتباط نزدیکی با استان زادگاهش، آئوموری دارد. یوکوهاما برای آخرین فیلمش، رمان «ایتومیچی» (2011) اثر اسامو کوشیگایا را اقتباس کرد.
براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد
https://blue-subtitle.com/ito-2021/
ایتو سوما (رن کومای) به دلیل لهجه قوی سوگارویی خود، در تلاش است تا جایی برای سوژه خود در محیط اجتماعی خود بیابد. او نه تنها از برقراری ارتباط با همسالان خود در دبیرستان خود در شهر هیروساکی اجتناب می کند، بلکه از نواختن ساز سه سیم Tsugaru shamisen که او در نواختن آن مهارت دارد نیز اجتناب می کند. یک روز، او تصمیم می گیرد تا یک کار نیمه وقت در یک کافه خدمتکار در شهر Aomori شروع کند. پدر و بیوه او کویچی (اتسوشی تویوکاوا) در حالی که نگران دخترش هستند، به او اجازه می دهند در کافه کار کند.
برای درک پویایی روایت ایتو، باید موقعیت اولیه ایتو سوما را تحلیل کرد و تغییرات مختلفی را که او در طول روایت متحمل میشود بررسی کرد. در حالی که قصد نداریم نقطه پایانی مسیر ذهنی ایتو را فاش کنیم، اما خوانشی از موقعیت اولیه او ارائه خواهیم کرد و عناصر خاصی را که نقش مهمی در مسیر حرکت او دارند، لمس خواهیم کرد.
ایتو همان طور که از همان ابتدای روایت مشهود است، کسی است که کاملاً با محیط اجتماعی اش سازگار نیست، کسی که به دلیل لهجه اش همیشه در خطر مواجهه با «دیگری» خودش است. به دلیل رویارویی دائمی با دیگری بودن خود است که ایتو بی میلی مضطرب به صحبت کردن و قرار دادن موضوع و تمایل خود در زمینه اجتماعی – یعنی کمرویی اش – پیدا کرده است. هر زمان که با لهجه غلیظ سوگارویی خود صحبت می کند، ایتو دیگری بودن خود را به نمایش می گذارد. با صحبت نکردن او می تواند خود را (به عنوان غیبت) در یکسانی محیط اجتماعی خود «پنهان» کند. به همین دلیل، او پس از مدرسه از تعامل با دیگران اجتناب می کند.
امتناع ایتو از تمرین شامیسن با مادربزرگش، به نظر ما، به دلیل تمایل او به اجتناب از دیگری است که هویت او را مشخص می کند. این امتناع بازتاب تعارضی است که سوژه او را مشخص میکند – تعارضی در مورد پذیرش دیگری بودن او به عنوان بخشی اساسی از چیزی که او به عنوان سوژه است. لحظاتی که ایتو شامیزن خود را می نوازد نیز با این تضاد ذهنی زیربنایی مشخص می شود – به جای نواختن سازش در زمانی که همه می توانند او را ببینند و بشنوند، او شامیسن را پنهان از دیگران می نوازد.
اما بزرگترین تأثیری که این کشمکش ذهنی دارد این است که ایتو را از این میگیرد که میل به بازی کردن شیمیسن را به عنوان میل خود فرض کند. بنابراین، سؤال اصلی که به روایت دامن میزند را میتوان اینطور فرمولبندی کرد: آیا او میتواند بر این مانع مربوط به «دیگری» خود غلبه کند و استعداد خود را برای بازی در نقش حیلهگر با تمایلی که مال اوست تقویت کند؟
چرا ایتو یک کافه خدمتکار را به عنوان شغل پاره وقت خود انتخاب می کند؟ در حالی که به نظر می رسد اولین انگیزه پول است – سود خوبی دارد، انتخاب او برای تبدیل شدن به یک پیشخدمت نیز ناشی از تمایل او برای پوشیدن یک لباس فرم زیبا و امیدواری است که کار به عنوان پیشخدمت به او اجازه دهد تا مانعی را که زندگی اجتماعی او را مشکل می کند تضعیف کند. . ایتو خود را در موقعیتی قرار می دهد – یعنی موقعیت رابطه ای یک پیشخدمت – که او را مجبور به صحبت می کند و باعث می شود نتواند از تماس با دیگران اجتناب کند. در حالی که او نیازی به صحبت با سوژه خود ندارد – او فقط باید تصویر (شهوانی) خدمتکار را برای مشتری (عمدتاً مرد) فرض کند، با این وجود واضح است که در کار او به عنوان پیشخدمت، دیگری بودن او (همیشه) در سخنرانی او شنیده شد.