دانلود زیرنویس فیلم Julia 1974 – زيرنويس آبي
دانلود زیرنویس فیلم Julia 1974 “جولیا” داستان زنی جذاب است که از دید کسی که به سختی او را می شناخت روایت می شود. یعنی، متوجه می شوم، یک قضاوت نامهربانانه علیه لیلیان هلمن، که خاطرات دوران جنگش الهام بخش داستان است. اما مشکلات این فیلم از زاویه دید آن شروع می شود و هیچ گاه به طور کامل از آنها خلاص نمی شود.
براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد
https://blue-subtitle.com/julia-1974/
زیرنویس فیلم Julia 1974 ساختار فیلم به عنوان ادای احترام به یک خاطره است. ما صدای جین فوندا را در نقش لیلیان هلمن می شنویم که در مورد این دوست بزرگ دوران جوانی خود به ما می گوید و اینکه جولیا (ونسا ردگریو) چگونه بزرگ شد تا به زنی شجاع و محکوم تبدیل شود. همه چیز خیلی خوب است، اما فیلم هرگز واقعاً رابطه ای بین دو زن برقرار نمی کند. در عوض، یک نگرش را مستند می کند.
برای لیلیان، جولیا یک الهه است. اما لیلیان برای جولیا چیست؟ یک پیک، در صحنه مرکزی طولانی فیلم: لیلیان استخدام می شود تا مبالغ هنگفتی از پول جولیا را به آلمان قبل از جنگ حمل کند تا آزادی چند صد یهودی و دیگر زندانیان را بخرد. اما حتی اینجا، در صحنهای در کافهای در وین که طولانیترین بخش از دیالوگهای نادر فیلم بین جولیا و لیلیان را در خود دارد، اعتماد به نفس واقعاً رد و بدل نمیشود. جولیا، که به نظر میرسد آنطور عمل میکند که احساس میکند یک قهرمان اریک امبلر باید باشد، خودش را نشان نمیدهد مگر در حالتی قهرمانانه و دست کم گرفته.
زیرنویس Julia 1974 این ناجور است، راهی که فیلم باید خود را بین جولیا – موضوع ظاهری اش – و لیلیان هلمن، سوژه واقعی اش معلق کند. جین فوندا پرتره جالبی از نمایشنامه نویس زن جوانی ارائه می دهد که ناامیدی خود را به ماشین تحریر می زد، سیگار می کشید، بیش از حد مشروب می نوشید (و با داشیل همت زندگی می کرد، که او هم زیاد می نوشید) و در نهایت به افسانه ای تبدیل شد که می شناسیم. امروز. ما واقعاً این لیلیان را آنقدر دوست داریم که اصلاً برایمان مهم نیست که یک فیلم کامل درباره او بسازیم.
اما، نه، فیلم وانمود می کند که درباره جولیا است. و بنابراین ما فلاشبکهای عاشقانه و تفکرات قهرمانانه در آهنگ صوتی دریافت میکنیم، و یکی از داستانها سعی میکند در داستان دیگر جا بیفتد و درزهایش را شکافته است. نقطه ضعف اصلی فیلم وقتی دو رابطه آن را با هم مقایسه می کنیم به خودش خیانت می کند. فکر میکنم یکی بین لیلیان و «دش» اساساً بهعنوان پسزمینه و فضا در نظر گرفته شده است، اما فوندا و جیسون روباردز جونیور آن را واقعی میکنند. آنها ابعاد آن را به ارمغان میآورند: وقتی همت در نهایت برکت خود را بر یکی از نمایشنامههای هلمن میدهد، ما آن لحظه را باور میکنیم.