تاریخ انتشار : شنبه 6 آگوست 2022 - 21:36
کد خبر : 197690

Koch Media به Plaion تغییر نام داد

Koch Media به Plaion تغییر نام داد

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از gametplay شرکت مادر دیپ سیلور، Koch Media، تغییر نام تجاری خود را به Plaion اعلام می کند و مدیر عامل آن در مصاحبه اخیر این تغییر را توضیح می دهد. از زمان تاسیس خود در سال 1994، Koch Media به عنوان یک توزیع کننده نرم افزار

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از gametplay شرکت مادر دیپ سیلور، Koch Media، تغییر نام تجاری خود را به Plaion اعلام می کند و مدیر عامل آن در مصاحبه اخیر این تغییر را توضیح می دهد.

از زمان تاسیس خود در سال 1994، Koch Media به عنوان یک توزیع کننده نرم افزار نامی برای خود دست و پا کرده است. حتی کسی که هرگز نام شرکت آلمانی-اتریشی را نشنیده است، احتمالاً از زیرمجموعه های آن، که شامل Publisher Deep Silver و توسعه دهنده Saints Row Volition هستند، آگاه است.

با این حال، گیمرها دیگر نام Koch Media را نخواهند شنید. این شرکت خود را با نام Plaion تغییر نام داد و در روز پنجشنبه لوگوی جدیدی را نشان داد. مدیر عامل کلمنس کوندراتیتز در مصاحبه اخیر خود درباره تغییر نام تجاری صحبت کرد و نام جدید و دلایل این تغییر را توضیح داد.

کوندراتیتز در صحبت با GamesIndustry.biz توضیح داد که چگونه تغییر نام تجاری با مدرن کردن ظاهر Koch Media آغاز شد. با این حال، رهبران شرکت در نهایت تصمیم گرفتند با متعهد شدن به تغییر نام تجاری کامل، همه چیز را پیش ببرند. کوندراتیتز گفت: «بدیهی است که ما می‌خواهیم از این که مردم این را به‌عنوان لباس‌پوش کردن در پنجره ببینند، خودداری کنیم. سیگنالی که ما ارسال می کنیم این است که ما در یک سفر هستیم و خوب است که به این سفر یک نام جدید، ظاهر بصری جدید بدهیم.” او همچنین بیان کرد که چگونه Plaion می خواهد نشان دهد که یک شرکت بین المللی مدرن است. علاوه بر این، شرکت می‌خواست این پیام را به گونه‌ای منتشر کند که هم برای کارمندانش و هم برای افراد خارج از شرکت روشن باشد.

به گفته کوندراتیتز، بخشی از این فرآیند شامل متزلزل کردن درک Koch Media به عنوان یک شرکت اروپای مرکزی و نه جهانی است. این در نام جدید منعکس شده است. Koch که “Coke” تلفظ می شود، برای غیر آلمانی ها می تواند ناخوشایند باشد. با این حال، Plaion “play on” تلفظ می‌شود، که برای غیر آلمانی زبان‌ها راحت‌تر است و مطمئناً برای شرکت‌های بازی و فیلم مناسب است. Plaion همچنین لوگوی جدید خود را شبیه نماد مثلثی “بازی” طراحی کرد. علاوه بر این دارای یک “io” استایل شده شبیه 1 و 0 است که نماد تمرکز دیجیتالی جدید شرکت است.

در مورد تمرکز، کوندراتیتز تأکید کرد که علیرغم مفاهیم سینمایی و تلویزیونی لوگوی آن، Plaion هنوز “در درجه اول یک شرکت بازی است.” او توضیح داد که به جای تبدیل شرکت به چیزی کاملاً جدید، تغییر نام تجاری Plaion صرفاً ادامه روندی است که از زمانی شروع شد که THQ Nordic Koch Media را در سال 2018 خریداری کرد. این انتقال شامل تغییر فوق الذکر از توزیع کننده اصلی فیزیکی به توزیع کننده با یک توزیع است. رویکرد چند وجهی تر او همچنین بر جاه طلبی های Plaion برای رشد و تنوع بخشیدن به نقش خود در صنعت سرگرمی تأکید کرد.

کوندراتیتز همچنین اشاره کرد که Plaion تغییر نام تجاری خود را پیش از گیمزکام 2022 که از 24 آگوست در کلن آلمان آغاز می شود، تعیین کرده است. این شرکت امیدوار است که انجام این کار به تثبیت برند Plaion در آگاهی عمومی بین المللی کمک کند.

او مصاحبه را با اذعان به شباهت‌های بین تبدیل شدن Koch به Plaion و تغییر نام فیسبوک به عنوان Meta به پایان رساند. با این حال، تفاوت این است که در حالی که متا برای تأکید بر تمرکز خود بر آینده متاورس تغییر نام داد، نام جدید Plaion تصدیق می کند که این شرکت تا چه اندازه پیش رفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها