دانلود زیرنویس فیلم Moonlight Shadow 2021 – زيرنويس آبي
دانلود زیرنویس فیلم Moonlight Shadow 2021 اولین فیلم کاملاً ژاپنی ادموند یئو بر اساس داستان کوتاهی از Banana Yoshimoto در سال 1988 است که ایده آن از نظر تئوری درخشان به نظر می رسد، زیرا سبک این دو بسیار مناسب است. یوشیموتو در واقع فیلم را در حساب اینستاگرام خود تحسین کرد. با ذکر این که «شاهکاری از ظرافت است» و «کارگردان با زحمت بخشهای زیبایی از منظره ژاپن را به تصویر کشیده است که حتی تعداد کمی از ژاپنیها میتوانند آنها را پیدا کنند.» اما اجازه دهید نگاهی دقیقتر به کل تلاش بیندازیم.
براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد
https://blue-subtitle.com/moonlight-shadow-2021/
هیتوشی پس از شنیدن صدای زنگ کوچکی شبانه در کنار رودخانه با ساتسوکی ملاقات می کند، این یک عشق در نگاه اول است و هر دو رو در رو عاشق یکدیگر می شوند و به زودی او را به برادرش هیراگی معرفی می کند. یک مرد جوان نسبتاً عجیب و غریب که به نظر می رسد از نوعی نارکولپسی رنج می برد و دوست دارد برای مردم غذا درست کند، زیرا می تواند همه چیز را در مورد آنها از طریق غذا خوردن آنها درک کند و دوست دخترش، یومیکو، که به مسائل ماوراء الطبیعه و به ویژه به مسائل ماوراء الطبیعه علاقه دارد. پدیدهای که ظاهراً به مردم اجازه میدهد با مردهها ملاقات کنند. هر چهار نفر بلافاصله با هم برخورد کردند و تمام وقت خود را با هم سپری کردند تا اینکه یکی از دوستان ساتسوکی که قرار است به خارج از کشور نقل مکان کند پیشنهاد میکند آپارتمان او را اجاره دهد. ساتسوکی شروع به بحث میکند. با هیتوشی نقل مکان می کند، اما در همان زمان، او و یومیکو در یک تصادف رانندگی کشته می شوند. هیراگی پر از غم و اندوه، شروع به پوشیدن لباس های یومیکو می کند هر کجا که می رود، در حالی که ساتسوکی خود را در یک روال تمرین بدنی شدید غوطه ور می کند. با این حال، تا زمانی که این دو با اورارا، زنی سیاهپوش مرموز آشنا میشوند که به نظر میرسد جایی بین دنیای واقعی و ماوراء طبیعی وجود دارد، و ضبطهایی از افرادی که عمیقترین رازهایشان را فاش میکنند جمعآوری میکند.
ادموند یئو تعدادی از عناصر اصلی سبک یوشیموتو را به تصویر می کشد، با ترکیب رئالیسم با سوررئالیسم، تمرکز بر پیش پا افتاده بودن جزئیات کوچک زندگی روزمره، فقدان اکشن، شخصیت های غیرمعمول و پایان تا حدودی باز. آشکارتر از همه، در یک سبک سینمایی که به نظر می رسد از اکثر “قوانین” ایندی ژاپنی پیروی می کند، که در واقع شامل بسیاری از عناصری است که در آثار نویسنده نیز وجود دارد. شخصیت های عجیب و غریب اما همچنین کاملا مرتبط.
اما جدای از عناصر تکراری مشابه، روایت گرچه عنصر اصلی آن تبدیل به غم و اندوه می شود و راه های کنار آمدن با آن پس از یک نقطه، در واقع به دو قسمت تقسیم می شود که تصادف باعث دوگانگی می شود.بخش اول پر از روشنایی است. با حسن نیت فیلمبرداری کنگ پاهوراک، دیالوگ های شاد، لبخندها و عشق فراگیر هر دو زوج در واقع، با صحنه دومینو که این رویکرد را به شیواترین شکل تثبیت می کند. این تضاد برای روایت بسیار خوب عمل می کند، همچنین به دلیل رویکرد پاهورک در این قسمت، با زیبایی بصری، به ویژه در نحوه گرفتن ساحل رودخانه، شدیدتر است، و حتی بیشتر بر تفاوت بین دو بخش همچنین نکته قابل توجه نحوه اجرای مفهوم غذا است، در قسمت اول قهرمانان داستان در حال غذا خوردن در شادی هستند، در حالی که در قسمت دوم، ساتسوکی حتی نمی تواند اشتهایی برای چشیدن چیزی پیدا کند. ایده غذا خوردن نیز در اینجا کاتارسیس را فراهم می کند. ، در یک رویکرد نسبتاً جذاب نسبت به عنصر آشپزی.
با این حال، در همان زمان، یئو نتوانست از آزاردهنده ترین چنگال ایندی ژاپنی بگریزد، و فیلم به طور قابل توجهی عقب می ماند، گهگاه به شیوه ای که می توان آن را خودآزاری نیز توصیف کرد، به ویژه از طریق برخی دیالوگ ها و حس تقریباً اجباری. رمز و راز، که بیشتر از اورارا نشات می گیرد، که نوشته شخصیتش نسبتاً معیوب است.