61

دانلود زیرنویس فیلم No Call No Life 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم No Call No Life 2021 در سال 2018، آیاا ایگاشی 22 ساله در آن زمان، با اولین فیلم خود A Crimson Star (2018) بسیاری از مخاطبان و منتقدان را تحت تاثیر قرار داد. با این حال، در حالی که فیلم‌های اول ممکن است استعداد یک فرد را به نمایش بگذارند، مبارزه واقعی در تأیید استعداد خود در دومین فیلم بلندش نهفته است. آیا آیا ایگاشی می تواند ما را بار دیگر با استعدادش در No Call No Life تحت تاثیر قرار دهد؟ یا اینکه او کمی از ناهمواری های کارگردانی را که نیاز به صیقل دادن دارد، آشکار خواهد کرد.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/no-call-no-life-2021/

NO CALL NO LIFE (2021) Japanese Movie Trailer English Subtitles (予告 英語字幕) -  YouTube

زیرنویس فیلم No Call No Life 2021 از کریسمس گذشته، اومی (میو یوکی) پیام‌های صوتی عجیبی از پسری به نام ماهیرو دریافت می‌کند که به طرق مختلف از مادرش می‌خواهد به خانه بیاید (نارا – یادداشت 1). تلاش برای تماس مجدد امکان پذیر نیست زیرا شماره دیگر استفاده نمی شود. او با کمک پسر عمویش کوسوکه ساکورا (آتسوهیرو اینوکای) آدرسی را که شماره تلفن به آن مرتبط شده است، می‌آموزد. با این حال، با بازدید از این مکان با او، آنها فقط مکان را متروکه می یابند.

پس از ناخوشی در این آپارتمان متروک، او به طور اتفاقی با هوسوکاوا (یوکی اینوئه)، که به عنوان یک چینپیرا (پسر خلافکار) شناخته می شود، روبرو می شود. سپس، یک روز، از او می خواهد که با او بیرون برود، اما اومی با گفتن به او که از دال «مانند» به آرامی استفاده نکند، امتناع می کند. نه چندان بعد، در حالی که شب را به عنوان آپارتمان مادر هوسوکاوا می گذراند، اومی نام کوچک خود را یاد می گیرد و در تلاش برای تماس دوباره با شماره تلفن استفاده نشده، ناگهان صدای ماهیرو را می شنود که متعجب می شود او کیست.

No Call No Life (2021) - MyDramaList

زیرنویس No Call No Life 2021 روایتی است که ژانر رازآلود، علمی تخیلی و عاشقانه را با هم ترکیب می کند تا روایتی را در مورد وزن ذهنی دال ها، جنبه وسواسی عشق، و تأثیر ضربه بر روی تخیلات عاشقانه هدایت کننده اعمال ما ارائه دهد. دال ها و سوء تفاهم اساسی درباره چیستی عشق.

اهمیت وزن ذهنی دال ها با امتناع اومی از اعترافات عاشقانه هوسوکاوا برجسته می شود. او دعوت عاشقانه او را صرفاً با اشاره به اینکه دال های رمانتیک باید وزن ذهنی داشته باشند، رد می کند. «چون تو را دوست دارم» هوسوکاوا در واقع با یک پوچی ذهنی مشخص شده است. موضوع او از دال های عاشقانه اش تخلیه می شود. در حالی که فقدان سوژه به او اجازه می دهد تا به آرامی از دال «مانند» استفاده کند، همچنین باعث می شود اعتراف سست او فاقد هرگونه تعهد نمادین سنگین یا قدرتی برای لمس سوژه دیگر باشد.

همچنین اومی است که با گفتن به هوسوکاوا که عاشق بودن باید با وسواس یا تثبیت مشخص شود، جنبه وسواسی عاشق بودن را برجسته می کند. اگر کسی واقعاً عاشق است، رویارویی با عدم امکان تحقق آرزوی عاشقانه‌اش باید موضوع را در آشفتگی ذهنی قرار دهد. او به هوسوکاوا می‌گوید که سیاه شده و شب‌ها را بیدار می‌گذراند و سعی می‌کند نقشه‌هایی را سرهم کند تا محبوبش شود. با این حال، هوسوکاوا – که باعث تعجب اومی شد – بدون چنین تجربه ای نیست. او جنبه وسواسی عشق را به خوبی می شناسد.

NO CALL NO LIFE (2021) Japanese Movie Trailer ซับไทย - YouTube

همانطور که تماشاگران به درستی تصور می‌کنند، پیام‌های صوتی که اومی دریافت کرده است، پژواک وسواس/تثبیت مادرانه هوسوکاوا است، نشانه‌هایی از تلاش‌های مداوم او برای بازگرداندن مادر محبوبش. این آسیب حل نشده دوران کودکی – فقدان محبت مادرانه، ناامیدی از ناتوانی در دوست داشتن او، و آزار جسمی برخی از دوست پسرهایش – به طور اجتناب‌ناپذیری باعث می‌شود که هوسوکاوا، زمانی که به طور واقعی عاشق اومی می‌شود، ناخودآگاه به این موضوع بپردازد. او به جای مادر «خیال‌پردازی‌شده» خود (روانی یادداشت 1). هوسوکاوا تنها با مواجهه با عناصر ایده آل فانتزی “مادرانه” خود در اومی می تواند او را دوست داشته باشد. وقتی به او می‌گوید که ممکن است بخواهد او را بکشد، وقتی واقعاً عاشق او شد، به همان اندازه فاش می‌کند.

علیرغم خالی بودن اعترافات عاشقانه اش و احساسات نافرجامش نسبت به پسر عمویش کوسوکه، اومی کم کم عاشق او می شود. با این حال، او عاشق او نمی‌شود زیرا دلالت‌های عاشقانه‌اش ناگهان به وزن ذهنی می‌رسند، بلکه به این دلیل که عشق رادیکال و کشنده‌ای که او به زبان می‌آورد، او را جذب می‌کند (نارا – یادداشت 2). این فانتزی عاشقانه اغواکننده و همچنین آرزوی او برای اجتناب از رویارویی دردناک دیدار کوسوکه با دوستش هینو (ساکوراکو کونیشی) است که او را وادار می‌کند که وقت خود را در خانه هوسوکاوا بگذراند.

گذراندن وقت در محل هوسوکاوا در نهایت اومی را به کشف یک حادثه آسیب زا از گذشته خود سوق می دهد. این مکاشفه به تماشاگر این امکان را می‌دهد تا بفهمد که خیال‌پردازی‌های او درباره معنای عاشق بودن – تقاضای رادیکال او از عشق – منشأ خود را در یک رابطه ناکارآمد گذشته می‌یابد. کتیبه چنین ضربه ای همچنین توضیح می دهد که چرا او در ابتدا نمی تواند به مرد دیگر نزدیک شود یا رویکرد عاشقانه یا جنسی او را بپذیرد (نارا – یادداشت 3 (اسپویلر)).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *