تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 مارس 2023 - 20:25
کد خبر : 208043

Samsung Galaxy S23 و S23 Ultra Enterprise Edition در استرالیا معرفی شدند

Samsung Galaxy S23 و S23 Ultra Enterprise Edition در استرالیا معرفی شدند

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از gsmarena سامسونگ نسخه Enterprise Galaxy S23 و Galaxy S23 Ultra را در استرالیا منتشر کرده است. اینها دقیقاً همان سخت افزار مدل های معمولی S23 هستند، اما دارای ابزارهای پیشرفته تری برای سازمان هستند. برخلاف سال گذشته، مدل پلاس بخشی از سری Enterprise Edition نیست. از

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از gsmarena سامسونگ نسخه Enterprise Galaxy S23 و Galaxy S23 Ultra را در استرالیا منتشر کرده است. اینها دقیقاً همان سخت افزار مدل های معمولی S23 هستند، اما دارای ابزارهای پیشرفته تری برای سازمان هستند. برخلاف سال گذشته، مدل پلاس بخشی از سری Enterprise Edition نیست.

از ویژگی های سازمانی می توان به اشتراک 1 ساله Samsung Knox Suite اشاره کرد. این دارای محافظت داخلی در برابر بدافزار، هک و سایر تهدیدات امنیت سایبری است. همچنین، به بخش فناوری اطلاعات شرکت اجازه می دهد تا ناوگان تلفن های خود را از راه دور مدیریت کند.

Galaxy S23 Enterprise Edition با ابزارهای بهره وری ابری مایکروسافت و گوگل نیز از پیش نصب شده است (توجه داشته باشید: ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس همچنان به مجوز نیاز دارد).

Samsung Galaxy S23 and S23 Ultra Enterprise Edition launch in Australia

سامسونگ این دو گوشی Enterprise Edition را به مدت 2 سال پس از عرضه در دسترس نگه خواهد داشت و به‌روزرسانی‌های مهم سیستم عامل و وصله‌های امنیتی را تا 5 سال ارائه خواهد کرد.

هیچ صحبتی در مورد قیمت وجود ندارد، اما اینها از طریق سفارشات انبوه به دست خواهند آمد و هر شرکت احتمالاً معامله خود را مذاکره خواهد کرد.

گری مک گرگور، معاون بخش تجربه موبایل سامسونگ الکترونیکس استرالیا، گفت: «کسب و کارها به دستگاه هایی نیاز دارند که نه تنها قدرتمند و ایمن باشند، بلکه استفاده و مدیریت آنها نیز آسان باشد».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها