دانلود زیرنویس فیلم The Hardness of Avocado 2019 – بلو سابتايتل
دانلود زیرنویس فیلم The Hardness of Avocado 2019 کسب جایزه در یک جشنواره فیلم معتبر می تواند درها را باز کند. برای یو ماسایا، که جایزه تلویزیونی هیکاری را در چهل و یکمین جشنواره فیلم پیا با اولین فیلم بلندش دریافت کرد، یکی از این درها باز شده است: نمایش در یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم ژاپن در کشورهای پایین.
براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد
زیرنویس فیلم The Hardness of Avocado 2019 یک روز، میزوکی ماهارا یک بازیگر جوان، در حالی که مشغول مطالعه در نیتوری است، از دوست دخترش، میدوری شیمی میپرسد که اکنون بیشتر از همه میخواهد چه کار کند. او بی احساس و بدون تردید پاسخ می دهد که کاری که او بیشتر از همه می خواهد انجام دهد جدا شدن از او است.
مدتی بعد میزوکی تلاش می کند تا شیمی را بازگرداند، اما او بلافاصله امتناع می کند. شب بعد، در یک مهمانی نوشیدنی با دوستان، تصمیم می گیرد یک ماه برای او صبر کند. و سپس، به طور اتفاقی، با شیزوکا ساساکی یک علاقهمند عشقی جدید آشنا میشود.
مشکل ذهنی که میزوکی را نشان می دهد چیست؟ او با حالت پذیرش منفعل مشخص می شود – هر اتفاقی بیفتد، اتفاق می افتد. این حالت به اندازه کافی با سهولت پذیرفتن تمایل شیمی برای جدایی و عدم حضور او در استماع او به اندازه کافی نشان داده می شود. چیزی که چنین حالتی را واقعاً مشکلساز میکند این است که او زندگی خود را فراموش میکند، اما اجازه میدهد زندگی او را زنده نگه دارد – او، به طنز، در تبدیل شدن به بازیگر زندگی خود شکست میخورد. به عبارت دیگر، سوژه تسلیم چیزی شده است که برخی ممکن است آن را سرنوشت بخوانند – به موقعیتی سرنوشتساز پی برده است، بدون اینکه حتی سعی کند سرنوشت را به سود خود منحرف کند.
اولین تلاش نیمه کاره میزوکی برای بازگرداندن او، هم وضعیت پذیرش منفعلانه و هم اولین شورش او را به این پذیرش نشان می دهد که او را مشخص می کند. در واقع، در ماهیت بسیار نیمه کاره تلاش او برای به دست آوردن او به گونهای که فرد تضاد ذهنی خود را آشکار میکند، یعنی شورش ظریف اما ناموفق او نسبت به حالت انفعالی که در آن قرار گرفته است. درستی این قول به سرعت زیر سوال می رود.
انتخاب بعدی او برای صبر کردن یک ماه برای او، شورش درونی او را فرو می نشاند او از انجام هیچ کاری کناره گیری می کند و صرفاً خود را با خیالبافی قناعت می کند. مشکل واقعی در واقع این نیست که او چیزی را تغییر نمی دهد، بلکه این است که او نقش خود را در شکل دادن به شکست عاشقانه اش زیر سوال نمی برد. به عبارت دیگر، با انتخاب منتظر ماندن برای او، او با حیله گری از چیزی که برای دستیابی به هر تغییر ذهنی احتمالی لازم است طفره می رود: کاوش در مورد آنچه واقعاً می خواهد، موقعیت مطلوب شیمی، و همچنین نقش ذهنی خود در ایجاد رمانتیک او.
زیرنویس The Hardness of Avocado 2019 لحظه ای که او اعتراف می کند که نمی داند چرا آنها از هم جدا شده اند، میزوکی فرصتی برای خود ایجاد می کند تا سهم ذهنی خود را در ضعف خود زیر سوال ببرد. اما آیا او میتواند به این گشایش بپرد و با توجه به تمایل شیمی، خود را زیر سوال ببرد یا به دلیل مسئولیت ذهنی خود در مسئلهسازی و همچنین برقراری مجدد رابطهاش کور خواهد ماند.
The Hardness of Advocado در حقیقت یک فیلم ضد رمانتیک است، اما ماسایا با ضد رمانتیک بودن موفق میشود به مبارزهای که هزارهها را نشان میدهد دست بزند. ماسایا از طریق مبارزه میزوکی، مبارزهای که او نمیتواند آن را تشخیص دهد و با آن مقابله کند، حالت درمانده منفعل را به تماشاگر نشان میدهد که امروزه بسیاری از موضوعات را نشان میدهد – پذیرش غم انگیز ناتوانی که فرد، به دلیل پویاییهای اجتماعی کنونی، در معرض آن قرار میگیرد و مجبور میشود. تایید کنید. ماسایا با روایت خود به شیوه ای ظریف و تاثیرگذار نشان می دهد که چگونه سوژه ها در جامعه معاصر نه تنها توانایی زیر سوال بردن موقعیت ذهنی خود را از دست داده اند، بلکه توانایی جدی گرفتن دیگری را در سطح ذهنیت او نیز از دست داده اند.
ترکیب سینمایی Hardness of Advocado ترکیبی دلپذیر را بین لحظات پویا و ایستا فراهم می کند. لحظههای ثابت زمانی اعمال میشوند که کاراکتر در فوکوس – این در بیشتر موارد، میزوکی است – ثابت میماند یا در حین حرکت در کادر باقی میماند، در حالی که لحظات پویا برای بازتاب بخشهای خاصی اعمال میشوند همیشه از نقطه نظر ترکیب بندی مشخص نیست که چرا برخی از حرکات با لحظات دینامیکی ظریف قاب می شوند و برخی دیگر نه، اما آمیختن لحظات ایستا با لحظات پویا ظریف تنوع ترکیبی دلپذیری را برای تماشاگر ارائه می دهد.
در یک نقطه از روایت، نگاه تماشاگر به صراحت با نگاه دوربین ممیزی های میزوکی برابری می شود. در حالی که این در ابتدا صرفاً یک تزیین ترکیبی به نظر می رسد، این تکنیک در افزایش «واقع گرایی» روایت تخیلی شکست نمی خورد. استفاده پراکنده از قاب بندی لرزان نیز همین هدف را دنبال می کند. اگرچه ماسایا قصد دارد احساس «واقعگرایانه» روایت را افزایش دهد، او همچنین برخی از فانتزیهای ذهنی میزوکی را بدون تغییر در جریان یا سبک آهنگسازی خود به صحنه میبرد. این لحظات خیالپردازی شده، موضوع میزوکی را عمیقتر میکند و نشان میدهد که چگونه او، در حالی که در موقعیت انفعال قرار دارد، میخواهد وضعیت فعلی خود را تغییر دهد.
چیزی که روایت را بسیار دلنشین می کند و واقع گرایی داستان را بیشتر می کند، طبیعی بودن اجراهاست. در حالی که هر اجرا به این واقعگرایی و همچنین به فراخوانی پیام ماسایا کمک میکند، اجرایی که بیش از همه تحت تأثیر قرار میگیرد، عملکردی که تضمین میکند که ماسایا میتواند پیام خود را به این شکل مؤثر ارائه دهد، البته اجرای میزوکی ماهارا است.
«سختی
در یک نقطه از روایت، نگاه تماشاگر به صراحت با نگاه دوربین ممیزی های میزوکی برابری می شود. در حالی که این در ابتدا صرفاً یک تزیین ترکیبی به نظر می رسد، این تکنیک در افزایش «واقع گرایی» روایت تخیلی شکست نمی خورد. استفاده پراکنده از قاب بندی لرزان نیز همین هدف را دنبال می کند. اگرچه ماسایا قصد دارد احساس «واقعگرایانه» روایت را افزایش دهد، او همچنین برخی از فانتزیهای ذهنی میزوکی را بدون تغییر در جریان یا سبک آهنگسازی خود به صحنه میبرد. این لحظات خیالپردازی شده، موضوع میزوکی را عمیقتر میکند و نشان میدهد که چگونه او، در حالی که در موقعیت انفعال قرار دارد، میخواهد وضعیت فعلی خود را تغییر دهد.
چیزی که روایت را بسیار دلنشین می کند و واقع گرایی داستان را بیشتر می کند، طبیعی بودن اجراهاست. در حالی که هر اجرا به این واقعگرایی و همچنین به فراخوانی پیام ماسایا کمک میکند، اجرایی که بیش از همه تحت تأثیر قرار میگیرد، عملکردی که تضمین میکند که ماسایا میتواند پیام خود را به این شکل مؤثر ارائه دهد، البته اجرای میزوکی ماهارا است.
«سختی آووکادو» روایتی شگفتانگیز است که با ارائه یک نتیجهگیری نسبتاً ضد اقلیم به بیحالی رمانتیک میزوکی، موفق میشود پیام خود را منتقل کند و تماشاگر – بهویژه تماشاگر هزاره را لمس کند. روایت ضد رمانتیک جو ماسایا نه تنها به تماشاگر نشان میدهد که سوژه باید موقعیت ذهنی خود را زیر سوال ببرد، بلکه اهمیت جدی گرفتن دیگری را در سطح سوبژکتیویتهاش نیز نشان میدهد.
» روایتی شگفتانگیز است که با ارائه یک نتیجهگیری نسبتاً ضد اقلیم به بیحالی رمانتیک میزوکی، موفق میشود پیام خود را منتقل کند و تماشاگر – بهویژه تماشاگر هزاره را لمس کند. روایت ضد رمانتیک جو ماسایا نه تنها به تماشاگر نشان میدهد که سوژه باید موقعیت ذهنی خود را زیر سوال ببرد، بلکه اهمیت جدی گرفتن دیگری را در سطح سوبژکتیویتهاش نیز نشان میدهد.