تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 ژوئن 2022 - 23:02
کد خبر : 197450

Tiny Tina’s Wonderlands کد شیفت جدیدی را برای جشن انتشار استیم دریافت کنید

Tiny Tina’s Wonderlands کد شیفت جدیدی را برای جشن انتشار استیم دریافت کنید

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از گيم تي پلي Tiny Tina’s Wonderlands یک کد Shift جدید دریافت می کند که به بازیکنان سه کلید اسکلت می دهد، زیرا گیربکس انتشار استیم آینده خود را جشن می گیرد. Tiny Tina’s Wonderlands به طور رسمی در 25 مارس منتشر شد، اما نسخه PC به

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از گيم تي پلي Tiny Tina’s Wonderlands یک کد Shift جدید دریافت می کند که به بازیکنان سه کلید اسکلت می دهد، زیرا گیربکس انتشار استیم آینده خود را جشن می گیرد.

Tiny Tina’s Wonderlands به طور رسمی در 25 مارس منتشر شد، اما نسخه PC به طور انحصاری در فروشگاه Epic Games منتشر شد. Gearbox اخیراً تاریخ انتشار رسمی نسخه Steam بازی Tiny Tina’s Wonderlands را اعلام کرد و تأیید کرد که در 23 ژوئن عرضه می شود.

اپیک گیمز مدتی است که قراردادهای انحصاری را برای بازی‌های رایانه‌های شخصی مختلف، از جمله چندین عنوان مطرح مانند Borderlands 3 و Final Fantasy 7 Remake، تضمین می‌کند. با این حال، نسخه PC بازی Borderlands 3 به مدت شش ماه به طور انحصاری در فروشگاه Epic Games در دسترس بود، در حالی که قرارداد Tiny Tina’s Wonderlands تنها سه ماه ادامه دارد. گیرباکس Tiny Tina’s Wonderlands را از 23 ژوئن تا 7 ژوئیه با تخفیف ویژه در Steam عرضه می کند، و توسعه دهنده همچنین یک کد Shift جدید را برای جشن راه اندازی آن در ویترین فروشگاه منتشر کرده است.

کد Shift جدید برای Tiny Tina’s Wonderlands 5ZWTJ-XXBT3-FXWRZ-XJJJT-96XZ6 است. این به کاربران سه کلید اسکلت می دهد که می توان از آنها برای باز کردن قفسه سینه در ناحیه هاب Brighthoof استفاده کرد. این بازی مشابه کلیدهای طلایی بازی‌های Borderlands کار می‌کند و فرآیند بازخرید نسبتاً ساده است.

بازیکنان می توانند از این کلید در وب سایت رسمی Shift یا داخل منوی Shift در Tiny Tina’s Wonderlands استفاده کنند. آنها یک ایمیل درون بازی با کلیدهای اسکلت ضمیمه دریافت خواهند کرد. پس از آن، آنها فقط باید به یک صندوقچه تعیین شده در Brighthoof بروند تا غارت رایگان خود را دریافت کنند. لازم به ذکر است که Brighthoof از ابتدای بازی در دسترس نیست و کاربران برای دسترسی به قسمت هاب باید چند ساعت افتتاحیه را بازی کنند.

گیمرها همچنین با پیشرفت در بازی، سایر امکانات را در Brighthoof باز می کنند، از جمله توانایی افزایش حداکثر تعداد مهمات هر نوع سلاح. علاوه بر این، پس از شکست دادن داستان اصلی Tiny Tina’s Wonderlands، طرفداران به Chaos Chambers دسترسی خواهند داشت. این‌ها به‌عنوان فعالیت‌های آخر بازی کاملاً جدید عمل می‌کنند که غارت‌های هیجان‌انگیزتری را به ارمغان می‌آورند.

Tiny Tina’s Wonderlands یک بازی Borderlands شماره گذاری شده جدید نیست و تا حد زیادی مبتنی بر مکانیک های معرفی شده در Borderlands 3 است. در نتیجه، احتمالاً در مقایسه با عنوان اصلی، تبلیغات کمتری منجر به انتشار آن شده است. با این حال، Tiny Tina’s Wonderlands با موفقیت در فروش به پایان رسید و مدیرعامل Take-Two، Strauss Zelnick، آن را «بهترین راه اندازی فرنچایز جدید در چند سال اخیر» نامید. گیرباکس در مورد تعداد کل نسخه های فروخته شده سخنی رسمی منتشر نکرده است، اما راه اندازی آینده در Steam نیز باید موفقیت آمیز باشد، به خصوص با توجه به عدم عرضه جدید در ماه ژوئن.

Tiny Tina’s Wonderlands هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها