دانلود زیرنویس فیلم You Are Not My Mother 2021 – بلو سابتايتل
دانلود زیرنویس فیلم You Are Not My Mother 2021 در یک منطقه مسکونی در ایرلند که در حاشیه جنگلی قرار دارد، شب است. ویلچری به تنهایی در انتهای یک جاده ساکت نشسته است و مسافر کوچکش نمی داند که چیزی اشتباه است. زمانی که دوربین بچرخد و ریتا (اینگرید کرگی) را در نزدیکی ببینیم، اکثر ما از قبل احساس ناآرامی خواهیم کرد. و این قبل از اینکه ریتا بچه را به جنگل ببرد، به یک دست نوشته مبهم مراجعه کند و شروع به ساختن آتش کند.
براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد
https://blue-subtitle.com/you-are-not-my-mother-2021/
زیرنویس فیلم You Are Not My Mother 2021 حدود 15 سال است که ریتا با دخترش آنجلا (کارولین براکن) و نوه شار (هیزل دوپ) در یکی از آن خانه های کوچک آجری قرمز زندگی می کند. او مانند گذشته تناسب اندام ندارد و پایش بد است، اما اغلب از چار مراقبت می کند، در عین حال، زیرا آنجلا بیمار روانی است.
بلافاصله مشخص نیست که مشکل چیست، اما او تلاش می کند از رختخواب بلند شود و وظایف اصلی را انجام دهد. هنگامی که او تحت فشار قرار می گیرد، همه چیز به راحتی ممکن است اشتباه شود. این برای چار سخت و شرم آور است که به خاطر آن مورد تمسخر همسالانش قرار می گیرد. پدر همکلاسیاش سوزان (یک جوردن جونز عالی) هشدار میدهد: «این خانواده همیشه مورد شنود قرار گرفتهاند.
سوزان همانطور که بیشتر نوجوانان این کار را می کند، با شیفته شدن به این موضوع پاسخ می دهد. به زودی او و چار دوستی با هم پیدا کردند. با این حال، همه چیز خوب نیست، زیرا مادر چار ناپدید می شود و سپس، به طور مرموزی، دوباره ظاهر می شود. این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد، اما با این حال، ریتا نگران است. او دلیلی برای بودن دارد، و میداند که زمانی فرا رسیده است که باید اسرار را با نوهاش در میان بگذارد – چیزهایی که میتواند او را از خود دور کند، اما ممکن است تنها راه برای حفظ امنیت او باشد.
زیرنویس You Are Not My Mother 2021 اتفاقات زیادی در اینجا می افتد، اما برای اولین بار، کیت دولان، کارگردان فیلم، تمام رشته های داستانی خود را یکپارچه به هم می پیوندد، و داستانی را می سازد که در آن پدیده های ماورایی و روانپزشکی آنقدرها توضیح جایگزین برای وضعیت آنجلا نیستند، بلکه زبان های مختلفی هستند که می توان آن را از طریق آن توصیف کرد.
در هر صورت، او گاهی با چار غریبه به نظر میرسد، و این تجربهای است که با بلوغ شدن دختر، روند طبیعی جدا شدن و ایجاد هویت مستقل او ترکیب میشود. این شامل پذیرفتن مسئولیتهای بزرگسالان است، دوباره با بیش از یک جنبه از آنها، و یاد گرفتن پذیرش اینکه او قربانی تعصب است و به جای اینکه بگذارد خودش صدمه ببیند، باید با آن کنار بیاید.
در اینجا اجراهای فوقالعادهای وجود دارد و تعاملات بین نوجوانان با طراوت واقعی در مورد آنها بسیار چشمگیر است. ما شهر را از چشمان آنها می بینیم، با آن همه کوچه پس کوچه ها، دیوارهایی که به راحتی بزرگ می شوند و تکه های زباله ای که در آن جوانان از دنیایی که همیشه در تلاش است آنها را محدود کند یا آنها را به هم بزند، پناه می برند. دولان یک ازدواج طبیعی بین وضعیت خارجی این مکان ها و فرهنگ عامه هنوز در محیط شهری بسیار وجود دارد. Char در میان یک سری از شهرها و فرهنگ های متداخل حرکت می کند، آداب و رسوم بت پرستی را که هرگز از بین نرفته اند جذب می کند، و فضاهای مقدس را هم زیبا و هم وحشتناک تجربه می کند. باز هم عالم دنیوی و عرفانی متضاد نیستند، بلکه جنبه هایی از یک چیز هستند.
جایی که فیلمهای قدیمیتر درباره فولکلور ایرلندی تمایل به رمانتیک کردن آن دارند، تو مادر من نیستی متعلق به نسل جدیدی از آثار است که به سنتهای قدیمیتر و ریشهدارتر به وضوح درباره تهدید دیگری صحبت میکنند. این یک تصور مسیحیشده از شر نیست که این فیلم را تحت تأثیر قرار میدهد، بلکه چیزی ابتداییتر است که بیشتر شبیه تهدیدی است که توسط یک شکارچی ایجاد میشود. افراد بر اساس طبیعت خود عمل می کنند. یکی از شخصیت های نوجوان به عنوان یادآوری می کند که طبیعت انسان نیز می تواند خطرناک باشد. در همین حال، ریتا از آنچه می تواند از افسانه های قدیمی استفاده می کند تا از خانواده خود محافظت کند و تهدید را از بین ببرد – اگر بتواند تفاوت را تشخیص دهد.
تو مادر من نیستی که در مکانهایی دلخراش، و در دیگران بهطور وحشتناکی ترسناک است، این آگاهی که جهان ممکن است بزرگتر و غریبتر از آنچه انتظار میرود باشد، وحشت و الهام مییابد.