ایسنا/فارس رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز اعلام کرد که در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در این کلانشهر، حداکثر خدمات غیرحضوری از این پس انجام خواهد شد.
حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با دستور شهردار این کلانشهر ارائه حداکثری خدمات غیرحضوری به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، او افزود: در همین راستا با همکاری مدیریت شهرداری الکترونیک، سامانه ثبت اینترنتی درخواستهای شهرسازی در آدرس eshahr.shiraz.ir راهاندازی شده است.
شهروندان شیراز از این پس میتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر ماده ۳۳ یا مناطق شهرداری و به صورت رایگان درخواستهای عدم خلاف، پایانکار، پروانه و استعلامات خود را از طریق سامانه فوق ثبت و پیگیری کنند.
به گزارش ایسنا، شهردار شیراز نیز اعلام کرده که به منظور حفظ سلامت همکاران در شهرداری و شهروندان سامانه ثبت اینترنتی درخواستهای شهرسازی عملیاتی شده است.
حیدر اسکندرپور عنوان کرده که در چالش روزهای کرونایی و برای اینکه شهروندان را به ماندن در خانه تشویق کنیم، این سامانه را راهاندازی و این چالش را به یک فرصت برای توسعه خدمات الکترونیک تبدیل کردیم.
انتهای پیام
منبع:ایسنا