تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 فوریه 2022 - 15:39
کد خبر : 181894

دانلود زیرنویس سریال House of Secrets: The Burari Deaths 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال House of Secrets: The Burari Deaths 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال House of Secrets: The Burari Deaths 2021 یک سریال مستند محصول 2021 توسط نتفلیکس است. این مجموعه سه قسمتی که توسط Leena Yadav و Anubhav Chopra ساخته شده است، تئوری های مربوط به مرگ 11 عضو یک خانواده در 30 ژوئن 2018 را بررسی می کند. به عنوان مرگ بوراری شناخته می

دانلود زیرنویس سریال House of Secrets: The Burari Deaths 2021 یک سریال مستند محصول 2021 توسط نتفلیکس است. این مجموعه سه قسمتی که توسط Leena Yadav و Anubhav Chopra ساخته شده است، تئوری های مربوط به مرگ 11 عضو یک خانواده در 30 ژوئن 2018 را بررسی می کند. به عنوان مرگ بوراری شناخته می شود. توسط رسانه ها، مستندهای جنایت واقعی منتشر شده در 8 اکتبر 2021. این سریال توسط Leena Yadav و Anubhav Chopra کارگردانی شده است. AR Rahman و گروه موسیقی او، Qutub-E-Kripa، آهنگسازی و تولید موسیقی یوگندرا موگر و کاترین لبلوند تهیه‌کنندگان و عاصم باجاج و جیمز هیگود تهیه‌کنندگان اجرایی هستند .

House of Secrets: The Burari Deaths (TV Mini Series 2021) - IMDb

لینا یاداو پس از اکران Parched (2015) و Rajma Chawal (2018) برنامه هایی برای ساخت یک اثر غیرداستانی داشت. در این روند او در مصاحبه ای درباره ساخت مستندی درباره خودکشی دسته جمعی بوراری، حادثه ای که حول محور داستان می چرخد، فاش کرد. مرگ 11 عضو یک خانواده در 30 ژوئن 2018 برای تیم خلاقی که در نتفلیکس هند کار می‌کردند. کانال‌ها این موضوع را پوشش دادند که تبدیل به یک موضوع سراسری شد، اما در یک نقطه خاص متوقف شد.

Netflix's House Of Secrets: The Burari Deaths: Baffling AF - Binged

Yadav با آنوبهاو چوپرا، که به عنوان دستیار کارگردان در فیلم‌های برجسته بالیوود کار می‌کرد، ایده‌پردازی این سریال را آغاز کرد. او گفت‌وگوهای متعددی را پیرامون افرادی که شاهد این حادثه بودند و افسران پلیس و روزنامه‌نگاران انجام داد. تیم همچنین در ارتباط با برادر یکی از قربانیان، گفت که “این بسیار درمانی بود، زیرا آنها حتی در مورد مسائل بین خود صحبت نکرده بودند.” گفت که این یک “تجربه یادگیری بزرگ” بود.

The Spoiler Monger on Twitter: "House of Secrets: The Burari Deaths on  Netflix is the most insane, haunting and spine-chilling true crime  documentary that I've seen in a long, long time and

او افزود که “ساختار ما این بود که آن را دقیقاً به همان شکلی که تجربه کردیم ارائه کنیم. برای شروع، این یک منظره بود که منفجر شد. سپس لایه ها وارد شدند، و این دقیقاً رویکرد است: دیدن این به عنوان یک رویداد و سپس گرفتن در هر لایه از افشاگری ها. برای کار بر روی سریال، او برای کار روی دوربین به افراد غیرحرفه ای مراجعه کرده بود. Kshitij Kumar Goel و Laxman Suthar، فیلم های هوایی را مدیریت کردند. Yadav گفت که دوربین دارای مثل این است که چیزی شما را ضبط می‌کند، بنابراین بهتر است اکنون حقیقت را بگویید. او به آهنگساز برجسته AR رحمان برای کار بر روی موسیقی پس‌زمینه نزدیک شد. رحمان گفت که “سریال به یک رویکرد موسیقایی متمایز و ظریف نیاز داشت: معمایی و در عین حال جذاب  موسیقی توسط رحمان و تیم موسیقی او Qutub-E-Kripa تنظیم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها