تاریخ انتشار : جمعه 28 ژانویه 2022 - 14:53
کد خبر : 181801

دانلود زیرنویس سریال Resident Alien 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Resident Alien 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Resident Alien 2021 یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی کمدی-درام معمایی آمریکایی است که توسط کریس شریدان بر اساس کتاب مصوری با همین عنوان توسط پیتر هوگان و استیو پارکهاوس ساخته شده است که در 27 ژانویه 2021 در Syfy نمایش داده شد. این مجموعه با بازی آلن تودیک. در مارس 2021، سریال برای

دانلود زیرنویس سریال Resident Alien 2021 یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی کمدی-درام معمایی آمریکایی است که توسط کریس شریدان بر اساس کتاب مصوری با همین عنوان توسط پیتر هوگان و استیو پارکهاوس ساخته شده است که در 27 ژانویه 2021 در Syfy نمایش داده شد. این مجموعه با بازی آلن تودیک. در مارس 2021، سریال برای فصل دوم تمدید شد که در 26 ژانویه 2022 پخش شد.

Resident Alien | SYFY Official Site

پس از فرود تصادفی بر روی زمین، یک بیگانه فرستاده شده تا بشریت را از بین ببرد، می کشد و هویت یک پزشک آسیب شناسی در تعطیلات را به خود می گیرد. از او خواسته می شود پزشک شهر را که در شرایط نامعلومی فوت کرده است کالبد شکافی کند. او با اخلاقیات دست و پنجه نرم می کند. معضل ماموریت مخفی خود، در حالی که همچنین با پسر نه ساله ای سر و کار دارد که می تواند ظاهر واقعی او را ببیند.

Resident Alien (TV Series 2021– ) - IMDb

یک فضاپیمای بیگانه مورد اصابت صاعقه قرار می گیرد و در نزدیکی شهر روستایی پاتینس در کلرادو فرود می آید. خلبان آن که نام واقعی آن توسط انسان ها تلفظ نمی شود، در مأموریتی بود که زندگی انسان را بر روی زمین از بین ببرد. او که به گل نشسته است، باید با آن مخلوط شود. با فرض شکل انسان و هویت دکتر هری وندرسپیگل، که او به محض برخورد با او کشته شد. ماه ها است که هری در کوه ها به دنبال وسیله ای است که بشریت را از بین می برد و در دریاچه برای جسد دکتر وندرسپیگل ماهیگیری می کند. شریف از هری خواسته است. مایک و معاون لیو برای معاینه جسد سام هاجز، پزشک شهر، رفتار او ناپسند اما پذیرفته شده است. او حتی با کمک سرپرست پرستار آستا تولوتریز، شغل دکتر را بر عهده می گیرد، اما متوجه می شود که هویت واقعی او می تواند باشد. مکس، پسر خردسال شهردار بن هاثورن، پس از نوشیدن زیاد مشروبات الکلی برای جا افتادن، تلاش ناموفق برای کشتن مکس را انجام می دهد. روز بعد، هری آستا را از دست همسر سابقش جیمی نجات می دهد در حالی که آنها دارند وسایل او را از خانه اش بیرون می آورند. ،، و آستا به هری اعتماد می کند که او و فرزند جیمی را در سن 16 سالگی برای فرزندخواندگی سپرد. هری در ابتدا مرگ سم را به خودکشی نسبت داد. دکتر شهر جدید، هری متوجه می شود که اولین بیمارش مکس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها