تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 22:43
کد خبر : 123139

شناسایی ۱۱۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته

شناسایی ۱۱۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/قزوین در ۲۴ ساعت گذشته (چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۳۳ نفر نیز در این مدت بستری شدند و یک فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش شد. طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته (چهارشنبه ۲۷ اسفند

شناسایی ۱۱۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/قزوین در ۲۴ ساعت گذشته (چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۳۳ نفر نیز در این مدت بستری شدند و یک فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش شد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته (چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۳۳ نفر نیز در این مدت بستری شدند.

با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۲۰۳ نفر رسید، ۳۳ نفر از بیماران نیز در این مدت از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بدحال و متصل به دستگاه‌های کمک تنفسی ۲۱ نفر بوده و یک فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش شد.

گفتنی است با اضافه شدن یک نفر فوتی جدید، تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۳۴۰ نفر و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت ۱۸ هزار و ۵۱۷ نفر بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها