فورد F-150 ترمور 2024 کامیون فوقالعادهای است که کسی نخواهد خرید: بررسی
نگاهی ولرم: فورد F-150 ترمور فیس لیفت شده، زیباترین کامیون فول سایز موجود در بازار است که رقبا به آن کمک کرده است. پیشنهاد Ram زیبا است اگر نه کمی نامتناسب، و Silverado با چراغهای جلوی بریدگی عجیب و غریبش از نظر بصری بینظیر است. GMC Sierra به اندازه کافی خوب است، به شرطی که از کامیون هایی که لبخند می زنند ناراحت نباشید. و جلوپنجره بزرگ و خندهدار تویوتا توندرا شبیه چیزی است که Road Runner روی دیوار نقاشی میکند تا Wile E. Coyote را فریب دهد.
F-150 Tremor همچنین دارای چیزی است که هیچ یک از آن کامیون ها ندارند: تقارن. محفظههای چراغهای جلو به طور متناسب با جلوی کامیون اندازهگیری شدهاند و به طور منظم در یک مشبک مستطیل شکل با یک الگوی مشبک بصری هیجانانگیز بسته شدهاند. اگر ظاهر ترمور به نمودار ون نسبت داده می شد، در مرکز محافظه کارانه، ماچو و بیش از حد بود. و Tremor به همان خوبی که به نظر می رسد رانندگی می کند.
متأسفانه، مشکلی با لرزش وجود دارد. در واقع، 81000 نفر از آنها وجود دارد.
قبل از اینکه به آن فیل گران قیمت در اتاق بپردازیم، بیایید نگاهی دقیقتر به این F-150 Tremor داشته باشیم. کتی از رنگ نقرهای نمادین میپوشد که رک و پوست کنده، بدون رنگهای نارنجی و چرخهای مشکی از لباسهای آفرود این تریم خستهکننده خواهد بود.
به عنوان فردی که خیلی از خودروهای خاکستری و نقره ای خسته شده صحبت می کنم، ممکن است این مشخصات ترجیحی من برای پیکاپ بی رنگ باشد. و مطمئناً خوب است، زیرا تقریباً به طور کامل به دلیل جنرال گربرهای 33 اینچی روی چرخ های 18 اینچی است که به ارتفاع کمی بالاتر سواری آن کمک می کند. فورد همچنین به ترمور بند های جلو، بازوهای کنترلی، میله های اتصال و دمپرهای خود را می دهد. در پشت، فنرهای برگ ارتقا یافته را خواهید دید.
گروه اختیاری Tremor High Equipment را اضافه کنید و کامیون یک دیفرانسیل Torsen در جلو دریافت می کند. همچنین این تنها راه برای دریافت جعبه انتقال رپتور با تنظیم خودکار 4×4 است. و اگر سپر جلوی مدولار جالب را دوست دارید، باید این کادر گزینه را علامت بزنید. نه تنها در Tremor مناسب به نظر می رسد، بلکه زاویه نزدیک شدن 27.6 درجه را برای موانع خارج از جاده به کامیون می دهد. فقط رپتور در خانواده F-150 فاصله نزدیک تری را ارائه می دهد و زاویه خروج 24.3 درجه ترمور در واقع بر رپتور برتری دارد.
در ماجراجوییهای خارج از جادهام به چیزی فراتر از تپههای کوچک و مسیرهای شیاردار جدی برخورد نکردم، اما در هیچ نقطهای از گیر افتادن کمترین نگرانی نداشتم. حتی بدون قفل جلویی Torsen، من برای دیدن موقعیتهایی که ترمور به طور جدی قطع میشود، تلاش میکنم. کامیون احساس اعتماد به نفس و عمدی بر روی موانع می کند، حتی اگر سیستم تعلیق آن در زمین های ناهموار کشیده شده باشد. مگر اینکه روی کندهها یا صخرههای صخرهای خزیده باشید، مکانیکهای ارتقا یافته چیز مهمی نیستند. متأسفانه، دریافت سایر ویژگیهای Tremor به گروه تجهیزات اختیاری نیاز دارد.
اما عملکرد در جاده چطور؟ لاستیکهای دکمهای Tremor صدای زیادی به کابین وارد نمیکردند. همچنین سیستم تعلیق ارتقا یافته ترمور در قسمت پشتی خشن نبود. در مقایسه با F-150 استاندارد کمی استحکام بیشتری نشان می دهد، اما این به معنای یک سواری چخماق نیست.
منبع:motor1