تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 1:35
کد خبر : 11255

آذربایجان غربی شهر قرمز ندارد

آذربایجان غربی شهر قرمز ندارد

ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از ابتلا ۴۹۸ مورد جدید کرونا در استان خبرداد. دکتر جواد آقازاده در گفت و گو باایسنا در خصوص آخرین وضعیت کرونایی استان افزود:  طبق آخرین آمار کسب شده، ۱۰۰۷مورد سندرم حاد تنفسی در بخشهای کرونایی بستری هستند که از این تعداد ۵۱۷مورد مشکوک و مابقی قطعی هستند.

آذربایجان غربی شهر قرمز ندارد

ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از ابتلا ۴۹۸ مورد جدید کرونا در استان خبرداد.

دکتر جواد آقازاده در گفت و گو باایسنا در خصوص آخرین وضعیت کرونایی استان افزود:  طبق آخرین آمار کسب شده، ۱۰۰۷مورد سندرم حاد تنفسی در بخشهای کرونایی بستری هستند که از این تعداد ۵۱۷مورد مشکوک و مابقی قطعی هستند.

وی ادامه داد: 498 مورد ابتلای جدید در استان ثبت شده که بااحتساب این موارد جدید، آمار مبتلایان در استان به ۱۶۶هزار و ۶۷۲ مورد رسید.

آقازاده تصریح کرد: ۲۱۹ نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری و ۴۲ مورد نیز به ونتیلاتور متصلند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر در اثر کرونا فوت شدند که کل فوتی های استان ۴۵۱۲ مورد است.

وی بااشاره به اینکه هیچ شهر قرمز کرونایی در استان نداریم،  تصریح کرد: بجز شهرهای اشنویه، سردشت، پلدشت، چایپاره و چالدران که به رنگ زرد هستند مابقی شهرها نارنجی هستند.

آقازاه تاکید کرد: وضعیت فعلی کرونا شکننده است و شهروندان همچنان رعایت پروتکلهای بهداشتی را جدی گرفته و از هرگونه تجمع و دورهمی خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها