تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 21:55
کد خبر : 71771

آمار فروش تابستانه کتاب در اصفهان

آمار فروش تابستانه کتاب در اصفهان

  معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اعلام کرد که این استان، بر اساس میزان مشارکت کتاب‌فروشی‌ها و همچنین میزان فروش، در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰، رتبه سوم را کسب کرده است. علی حاجی زکی، با مقایسه‌ای بین آمار طرح بهارانه و تابستانه کتاب در اصفهان به ایسنا گفت:

آمار فروش تابستانه کتاب در اصفهان

  معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اعلام کرد که این استان، بر اساس میزان مشارکت کتاب‌فروشی‌ها و همچنین میزان فروش، در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰، رتبه سوم را کسب کرده است.

علی حاجی زکی، با مقایسه‌ای بین آمار طرح بهارانه و تابستانه کتاب در اصفهان به ایسنا گفت: در طرح بهارانۀ کتاب ۶۴ کتاب‌فروشی از مرکز اصفهان و ۱۶ کتاب‌فروشی از شهرستان‌ها مشارکت داشتند و این تعداد در طرح تابستانه افزایش پیدا کرد.
وی ادامه داد: در طرح تابستانه که از ۹ مردادماه آغاز شد، تعداد ۹۳ کتاب‌فروشی اعلام آمادگی کرده بودند که از این تعداد، ۷۰ کتاب‌فروشی در مرکز استان و ۲۲ کتاب‌فروشی در شهرستان‌ها حضور داشتند.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یادآور شد: استان اصفهان در طرح بهارانه، در شاخص میزان مشارکت کتاب‌فروشی‌ها رتبه چهارم کشور را از آن خود کرد و بر اساس میزان کتاب به فروش رسیده در زمان اجرای طرح نیز، در جایگاه سوم ایستاد.
حاجی زکی خبر داد: به‌تازگی و با اتمام مهلت اجرای طرح تابستانه کتاب، مشخص شد که این استان بر اساس شاخص تعداد کتاب‌فروشان حاضر در طرح و همچنین میزان فروش، رتبه سوم کشور را کسب کرده است.
وی، با اشاره به اینکه ۴۴ هزار و ۲۴۰ نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب اصفهان به فروش رسیده تصریح کرد: مبلغ این میزان فروش ۳۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۱۵ ریال است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها