تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 1:26
کد خبر : 75596

احتمال برگزاری ترم آینده به صورت حضوری و غیرحضوری

احتمال برگزاری ترم آینده به صورت حضوری و غیرحضوری

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از احتمال برگزاری ترم آینده به صورت حضوری و غیرحضوری خبر داد. کمال غانمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص گمانه‌زنی‌ها درباره برگزاری ترم آینده، اظهار کرد: به نظر می‌رسد که آموزش دانشجویان در ترم آینده به صورت ترکیبی؛ یعنی حضوری و غیرحضوری باشد.

احتمال برگزاری ترم آینده به صورت حضوری و غیرحضوری

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از احتمال برگزاری ترم آینده به صورت حضوری و غیرحضوری خبر داد.

کمال غانمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص گمانه‌زنی‌ها درباره برگزاری ترم آینده، اظهار کرد: به نظر می‌رسد که آموزش دانشجویان در ترم آینده به صورت ترکیبی؛ یعنی حضوری و غیرحضوری باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیش از شیوع کرونا ظرفیت کامل خود را به کار می‌گرفت اما با توجه به این شرایط بدون شک نمی‌توان در یک اتاق، پنج یا شش دانشجو را اسکان داد، گفت: بنابراین تعداد دانشجویان در کلاس‌های درس و خوابگاه محدودتر خواهد بود، به این دلیل به نظر می‌رسد که آموزش در ترم آینده به صورت حضوری و غیرحضوری باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پایان تصریح کرد: برای تصمیم‌گیری در این خصوص در نهایت باید منتظر دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم و وضعیت واکسیناسیون باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها