تاریخ انتشار : شنبه 3 فوریه 2024 - 16:04
کد خبر : 208550

بهترین مارک های جوراب واریس

بهترین مارک های جوراب واریس

مزایای خرید جوراب واریس از برندهای معتبر خرید جوراب واریس از برندهای معتبر به جهت اهمیت بالای جوراب های واریس در درمان رگ های واریسی از مهمترین توصیه های پزشکان قلب و عروق می باشد که در جهت پیشگیری و جلوگیری از گسترش بیماری واریس و سایر نارسایی های وریدی بسیار موثر می باشد. شرکت

Varicose socks for the treatment of leg pain and the correct way of wearing  it | Varicose Clinic -

مزایای خرید جوراب واریس از برندهای معتبر

خرید جوراب واریس از برندهای معتبر به جهت اهمیت بالای جوراب های واریس در درمان رگ های واریسی از مهمترین توصیه های پزشکان قلب و عروق می باشد که در جهت پیشگیری و جلوگیری از گسترش بیماری واریس و سایر نارسایی های وریدی بسیار موثر می باشد.

شرکت های سیگواریس و مدی با تکنولوژی بالای تولید انواع جوراب های واریس زیرزانو، بالای زانو و شلواری در کشور ایران بسیار شناخته شده هستند که مورد تائید سازمان بهداشت جهانی می باشند. شرکت سیگواریس از اولین تولید کنندگان جوراب واریس در جهان می باشد که بیش از 150 سال در زمینه تولید جوراب های واریس سابقه دارد.

از مهمترین دلایل خرید جوراب واریس از برندهای معتبر اهمیت بالای حفظ حالت کششی و الاستیک جوراب واریس می باشد که با گذشت زمان و استفاده مکرر همچنان فشار لازم را برای کاهش تورم و درد ناشی از رگ های واریسی و عنکبوتی وارد می نماید. جواب های واریس مدی و سیگواریس با بالاترین کیفیت و در مدل های متنوع برای انواع رگ های واریسی و عنکبوتی تولید می شود و مواد اولیه این برندهای معتبر از پنبه، کتان، نایلون و اسپندکس تشکیل شده است.

خرید جوراب واریس از مارکهای معتبر موجود در بازار خیال بیمار را از گسترش بیماری راحت می نماید و ضمن کاهش درد و تورم میتواند از ایجاد رگ های واریسی جدید در بدن بیمار جلوگیری نماید؛ جواب های واریس مدی در کشور آلمان و با بهترین مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی تولید می شود که در کلاس های فشاری مختلف و با توجه به توصیه پزشک می تواند کمک شایانی برای جلوگیری از ورم های لنفی و جلوگیری از واریس دیواره سیاهرگی نماید.

جوراب واریس سیگواریس (Sigvaris)

جوراب واریس سیگواریس اولین بار از سال ۱۹۵۸ تا ۱۹۶۰، با همکاری مشترک دکتر کارل سیگ با این شرکت اقدام به تولید جوراب های فشاری نمود که موجب بهبود قابل توجه نارساییهای وریدی و تسکین دردهای ناشی از این اختلالات گردید این شرکت با شعار “هر روز یک قدم به پیش” بدون شک بزرگترین و بهترین کیفیت ارائه شده را در میان تولید کنندگان جوراب واریس در جهان به خود اختصاص داده است و سالانه حدود 8 میلیون جفت جوراب در سراسر کشورتوسط این برند خوش نام تولید می شود.

جوراب واریس سیگواریس ترادیشنال بهترین مدل جوراب طبی برای بیماری های نارسایی وریدی است. که در انواع مختلف کامفوت، زیر زانو و بالای زانو تولید می شود که برای فصول مختلف سال قابل استفاده می باشد. جوراب های واریس به جهت استفاده طولانی مدت روزانه باید از جنس مرغوب تهیه شود تا ضمن حفظ خاصیت کششی خود، هیچ گونه احساس ناخوشایندی برای بیمار به همراه نداشته باشد.

جوراب واریس سیگواریس دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد حساسیت می باشد که دارای منافذ باز در بافت کشسانی خود بوده و برای تنفس پوست بسیار کارآمد می باشد. درصد بالا و قابل توجهی از این محصول از جنس کتان می باشد و الیاف نخ بکار رفته در بافت این جوراب تنها در قسمت داخلی جوراب قرار گرفته اند به همین دلیل فقط نخ با پوست در تماس است. به علت وجود مواد طبیعی و لطافت کتان، این محصول از خاصیت ضد حساسیت بهره می برد و گزینه مناسبی برای حساسیت های پوستی می باشد.

بافت جوراب واریس شلواری سیگواریس به جهت تماس مداوم پوستی نیاز به دقت بالایی در مواد اولیه به کار رفته در جوراب دارد؛ در صورتی که نخ بکار رفته در بافت جوراب واریس بیش از ۱۴ درصد باشد، رطوبت ایجاد شده دیرتر به هوای بیرون منتقل میشود. از همین جهت جوراب واریس سیگواریس کتان به عنوان جوراب مخصوص فصل گرما و تابستان استفاده میشوند.

جوراب واریس سیگواریس مدل کامفورت یکی دیگر از برترین مدل های ارائه شده توسط شرکت سیگواریس می باشدکه به دلیل الیاف خاص، محصولی بسیار نرم و بادی فرم است؛ یعنی با توجه به انعطاف پذیری بالا کاملا شکل قالب پای شما در می آید. جوراب واریس سیگواریس کامفورت کاملا ایده آل برای درمان بیماری های نارسایی وریدی و پیشگیری از ایجاد رگ های عنکبوتی، ترومبوز و انسداد جریان خون است که در دو کلاس فشار ۱ و ۲ در مدل پنجه باز و با رنگ پا تولید شده است.

جوراب واریس سیگواریس با کیفیت فوق العاده و به عنوان یک برند جهانی معتبر دارای تائیدیه های معتبر اروپایی CE، سازمان بهداشت ایالت متحده آمریکا FDA، ایزو و مجوز رسمی وزارت بهداشت و درمان ایران است.

جوراب های واریس درمانی سیگواریس در کلاس های مختلف فشاری شامل: کلاس فشار 1 (18-21 mmHg)، کلاس فشار 2 (23-32 mmHg)، کلاس فشار 3 (34-46 mmHg) و کلاس فشار 4 برای بالاتر از 49 میلی متر جیوه تولید می شود که با توجه به شدت بیماری و نوع رگ های ایجاد شده در بدن بیمار، باید حتما توسط پزشک متخصص تجویز گردد؛ که معمولا در کلاس های فشار 4، پزشک تجویز به استفاده همزمان 2 جوراب واریس سیگواریس از کلاس های فشاری پایین بر روی هم می نماید.

در هنگام استفاده از جوراب های واریس سیگواریس، توجه به نکاتی از جمله استفاده از دستکش پلاستیکی برای به پا کردن جوراب، جلوگیری از ایجاد چین خوردگی و استفاده از سایز دقیق مناسب باید مورد توجه قرار گیرد.

 

جوراب واریس مدی (Medi)

جوراب واریس مدی ساخت کشور آلمان از بهترین برندهای موجود در بازار ایران می باشد که مورد تائید پزشکان و متخصصان قلب و عروق می باشد. جوراب های واریس شرکت مدی با بالاترین کیفیت مواد اولیه ضمن ایجاد سیستم گردش هوای مناسب باعث ایجاد دمای مناسب برای پا شده و از تعریق آزار دهنده و خارش در پوست جلوگیری خواهد نمود.

جوراب واریس مدی ، فشار معین و استانداردی را از مچ پا تا محلی که رگ های واریسی وجود دارد وارد می‌کند. این جوراب ها در اندازه های مختلف وجود دارد که بلندترین آن تا بالای کشاله ران را پوشش می دهد. جوراب واریس مدی مدل بالای ران Duomed-AG فشار را از مچ تا بالای ران پا به ‌صورت تدریجی کم می‌کند و کاهش تدریجی فشار در طول پا باعث بهبود جریان خون خواهد شد.

جوراب واریس پا مدی دارای خاصیت الاستیکی می باشد که باعث فشرده شدن رگ های پا می‌شوند. این فشردگی باعث کاهش قطر رگ ‌های بزرگ شده خواهد شد که در نتیجه سرعت جریان خون بیشتر شده و به کاهش فشار وریدی ، جمع شدن مایعات ، سنگین شدن پاها و در نهایت سبب تسکین و کاهش درد و تورم کمک بزرگی خواهد نمود.

جوراب واریس زنانه مدی به جهت بافت خاص و منحصر به فرد، ظاهری زیبا و مشابه جوراب های شلواری زنانه و ساپورت های رایج داشته و برای استفاده های روزمره و پوشش مجلسی در میهمانی بسیار مناسب می باشد و به علت داشتن خاصیت کششی و ارتجاعی مناسب، باعث حرکت آزادانه پا میشود.

جوراب واریس ران مدی با پوشش 2 لایه برای جلوگیری از ایجاد رگ های عنکبوتی و کاهش درد و تورم خاصیت بالایی داشته و می تواند در کنار جوراب واریس سیگواریس انتخابی مطمئن برای بیماران مبتلا به واریس باشد. اما مهمترین نکته در خرید جوراب واریس مناسب از میان برندهای معتبر بازار از جمله جوراب واریس مدی (Medi) و یا جوراب واریس سیگواریس (Sigvaris) ،توجه به تجویز پزشک و سنجش دقیق سایز بیمار می باشد که باعث ایجاد فشار مناسب و بهبود علائم بیماری خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها