تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:14
کد خبر : 112533

جمع آوری ۴۳۶ نوع ضد عفونی کننده دست و سطوح غیر مجاز در هرمزگان

جمع آوری ۴۳۶ نوع ضد عفونی کننده دست و سطوح غیر مجاز در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیش از ۴۳۶ قلم از اقلام غیر مجاز و تقلبی با عنوان ضد عفونی کننده های دست و سطوح توسط بازرسان و کارشناسان دستگاهای نظارتی و بازرسی از سطح عرضه، در استان جمع آوری شد. غلامعلی جاودان در گفت و گو با ایسنا، افزود:: کارشناسان سازمان

جمع آوری ۴۳۶ نوع ضد عفونی کننده دست و سطوح غیر مجاز در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیش از ۴۳۶ قلم از اقلام غیر مجاز و تقلبی با عنوان ضد عفونی کننده های دست و سطوح توسط بازرسان و کارشناسان دستگاهای نظارتی و بازرسی از سطح عرضه، در استان جمع آوری شد.

غلامعلی جاودان در گفت و گو با ایسنا، افزود:: کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت معدن و تجارت، پلیس نظارت بر اماکن، معاونت بهداشتی با همراهی کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه با حضور در سطح عرضه مواد ضد عفونی و بهداشتی بر روند عرضه این محصولات نظارت کردند.

غلامعلی جاودان افزود: نظارت بر اقلامی از جمله ضد عفونی کننده های دست و سطوح به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد سود جو از فضای مقابله با ویروس کرونا و تهدید سلامت عمومی و همچنین جلوگیری از توزیع اقلام تقلبی و غیر مجاز شامل انواع ضد عفونی کننده ها از اقداماتی بود که بصورت بازدید های گروهی توسط کارشناسان سازمانهای نظارتی صورت گرفت.

وی اظهار کرد: در این بازدید های مشترک بیش از ۴۳۶ قلم از اقلام غیر مجاز و تقلبی با عنوان ضد عفونی کننده های دست و سطوح توسط بازرسان و کارشناسان دستگاهای نظارتی و بازرسی از سطح عرضه  جمع آوری شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها