تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:29
کد خبر : 97987

خط تولید برای ساخت لوازم بهداشتی آماده اما مواد اولیه نیست

خط تولید برای ساخت لوازم بهداشتی آماده اما مواد اولیه نیست

ایسنا/خراسان شمالی مسئول تامین و توزیع اقلام بهداشتی در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در خراسان شمالی گفت: خط تولید برای ساخت لوازم بهداشتی آماده است اما مواد اولیه برای تولید نیست. محمدرضا موفق در در جلسه ستاد کنترل و پیشگیری ویروس کرونا که دوم فروردین ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: قرار بر این

خط تولید برای ساخت لوازم بهداشتی آماده اما مواد اولیه نیست

ایسنا/خراسان شمالی مسئول تامین و توزیع اقلام بهداشتی در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در خراسان شمالی گفت: خط تولید برای ساخت لوازم بهداشتی آماده است اما مواد اولیه برای تولید نیست.

محمدرضا موفق در در جلسه ستاد کنترل و پیشگیری ویروس کرونا که دوم فروردین ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: قرار بر این بود تا دو شرکت در استان یزد پارچه در اختیار یکی از تولیدکنندگان برای تولید ماسک قرار دهد اما آن ها اعلام کرده اند که پارچه را به شرط تولید ماسک و تحویل به استان یزد، در اختیار تولیدکننده قرار می دهد.

وی افزود: این استان برای تولید ماسک، پنج تن پارچه را به آن دو شرکت اعلام نیاز کرده بود که حل این موضوع نیاز به رایزنی استاندار است.

موفق ادامه داد: علاوه بر آن قرار بر این بود تا به میزان 50 هزار لیتر از کشور ارمنستان وارد استان شود که به ظاهر جلوی ورود این کار نیز از سوی آن کشور گرفته شده است.

وی بیان کرد: اگر قرار است استان و جامعه هدف را از لوازم بهداشتی اشباع کنیم باید به صورت ویژه به صنایع خود استان متکی شویم و اکنون خط تولید یک واحد برای ساخت ماسک وارد مدار شده است و می تواند 180 هزار ماسک را تولید کند اما باید مواد اولیه به آن برسد.

این مقام مسئول توضیح داد: شرکت آساک الکل نیز برج تقطیر آن راه افتاده و به صورت آزمایشی الکل تولید می کند و تا یکی دو روز آینده محصول خود را عرضه خواهد کرد.

به گفته وی تاکنون 450 هزار ماسک، 15 هزار لیتر الکل ضدعفونی در شبکه توزیع شده است.

موفق گفت: طی یکی دو روز آینده 170 هزار ماسک و 150 هزار جفت دستکش را وارد استان خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها