تاریخ انتشار : جمعه 25 فوریه 2022 - 15:28
کد خبر : 194312

دانلود زیرنویس سریال Hellsing Ultimate 2006 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Hellsing Ultimate 2006 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Hellsing Ultimate 2006 یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط کوتا هیرانو نوشته و تصویر شده است. این سریال در سریال Young King OURs از مه 1997 تا سپتامبر 2008 پخش شد. این مجموعه به تلاش های سازمان مرموز و مخفی جهنم در مبارزه با خون آشام ها، غول ها و دیگر

دانلود زیرنویس سریال Hellsing Ultimate 2006 یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط کوتا هیرانو نوشته و تصویر شده است. این سریال در سریال Young King OURs از مه 1997 تا سپتامبر 2008 پخش شد. این مجموعه به تلاش های سازمان مرموز و مخفی جهنم در مبارزه با خون آشام ها، غول ها و دیگر دشمنان ماوراء طبیعی که انگلیس را تهدید می کنند، می پردازد. متعاقباً فصل‌های جداگانه توسط Shōnen Gahōsha جمع‌آوری و در 10 جلد تانکوبون منتشر شد. این سریال مجوز انتشار به زبان انگلیسی در آمریکای شمالی توسط Dark Horse Comics را دریافت کرد. از سال 2001 تا 2009، هیرانو یک مجموعه پیش درآمد 6 فصلی به نام Hellsing: The Dawn را در نسخه های ویژه Young King OURs منتشر کرد.

Hellsing Ultimate" Hellsing Ultimate, Vol. 1 (TV Episode 2006) - IMDb

زیرنویس سریال Hellsing Ultimate 2006 یک مجموعه تلویزیونی انیمه 13 قسمتی اقتباسی توسط گونزو، به کارگردانی اومانوسوکه آیدا و یاسونوری اوراتا با فیلمنامه چیاکی جی کوناکا، از اکتبر 2001 تا ژانویه 2002 از تلویزیون فوجی ژاپن پخش شد. یک انیمیشن ویدیویی اصلی (OVA)، با عنوان Hellsing Ultimate. ، توسط Geneon تولید شده است. از خط داستانی مانگا بیشتر از سری انیمه پیروی می کرد. این سریال شامل 10 قسمت بود که بین فوریه 2006 و دسامبر 2012 در ژاپن منتشر شد. در آمریکای شمالی، سریال ابتدا توسط Geneon Entertainment و بعداً توسط Funimation مجوز گرفت و از دسامبر 2006 تا اکتبر 2014 شروع به کار کرد. این سریال در بلوک برنامه‌نویسی Toonami از Adult Swim پخش شد.

Hellsing Ultimate (2006-2012) | AFA: Animation For Adults : Animation News,  Reviews, Articles, Podcasts and More

زیرنویس Hellsing Ultimate 2006 به نام و حول محور سلطنت شوالیه های پروتستان به رهبری آبراهام ون هلسینگ نامگذاری شده است. ماموریت Hellsing جستجو و نابود کردن مردگان و دیگر نیروهای ماوراء طبیعی شیطان است که ملکه و کشور را تهدید می کنند. این سازمان در حال حاضر توسط Sir Integra Fairbrook Wingates Hellsing رهبری می شود که در کودکی پس از مرگ پدرش رهبری Hellsing را به ارث برد. او شاهد مرگ او بود که او را از یک دختر کوچک بی گناه و خجالتی به یک نیروی سخت و کشنده تبدیل کرد. او توسط پیشخدمت وفادار خانواده هلسینگ، والتر سی. دورنز، دشمنی مرگبار به خودی خود، و آلوکارد، خون آشام اصلی و قدرتمند، که پس از شکست توسط ون هلسینگ صد سال قبل از جنگ، به خانواده هلسینگ سوگند وفاداری کرد، محافظت می شود. داستان اتفاق می افتد افسر پلیس سابق سراس ویکتوریا، که آلوکارد او را به یک خون آشام تبدیل کرده بود، به این نگهبانان مهیب در اوایل داستان پیوست.

با افزایش مقیاس و فراوانی حوادث مربوط به مردگان در انگلستان و در سراسر جهان، سر اینتگرا متوجه می شود که بقایای یک گروه نازی به نام هزاره هنوز وجود دارد و قصد دارد با ایجاد یک گردان از خون آشام ها، آلمان نازی را احیا کند. هزاره، جهنم، و بخش سیزدهم واتیکان ایسکریوت در یک جنگ سه جانبه آخرالزمانی در لندن با هم درگیر می شوند و هزاره هدف واقعی خود را نشان می دهد: نابود کردن لرد خون آشام آلوکارد، پایان دادن به دشمنی آغاز شده در طول جنگ جهانی دوم.

Hellsing Ultimate (2006) | MUBI

این مجموعه در ماه می 1997 در Young King OURs نمایش داده شد، و به مدت 11 سال پخش شد تا اینکه فصل آخر در شماره نوامبر 2008 منتشر شد. فصل‌های مجزا توسط Shōnen Gahōsha جمع‌آوری و در مجلدات tankōbon منتشر شده‌اند که 10 جلد (سری کامل) منتشر شده است.

این سریال برای انتشار به زبان انگلیسی در آمریکای شمالی توسط Dark Horse Comics مجوز دارد. این ده جلد از 1 دسامبر 2003 [9] تا 19 مه 2010 منتشر شد. چوانگ یی مجوز سریال را به زبان انگلیسی در سنگاپور صادر کرد. Madman Entertainment در حال انتشار مجدد آن جلدها در استرالیا و نیوزیلند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها