تاریخ انتشار : شنبه 9 آوریل 2022 - 15:26
کد خبر : 196472

دانلود زیرنویس سریال Kaguya-sama: Love Is War – Ultra Romantic 2022

دانلود زیرنویس سریال Kaguya-sama: Love Is War – Ultra Romantic 2022

دانلود زیرنویس سریال Kaguya-sama: Love Is War – Ultra Romantic 2022 قطعا یکی از محبوب‌ترین سریال‌های رام کام است. این نام واقعاً نشان می دهد که این سریال شامل یک جنگ عشقی بین شخصیت های اصلی است. Miyuki Shirogane و Kaguya Shinomiya. زیرنویس سریال Kaguya-sama: Love Is War – Ultra Romantic 2022 این شخصیت های

دانلود زیرنویس سریال Kaguya-sama: Love Is War – Ultra Romantic 2022 قطعا یکی از محبوب‌ترین سریال‌های رام کام است. این نام واقعاً نشان می دهد که این سریال شامل یک جنگ عشقی بین شخصیت های اصلی است. Miyuki Shirogane و Kaguya Shinomiya.

Kaguya-sama: Love is War Ultra-Romantic: When is it Coming? - OtakuKart

زیرنویس سریال Kaguya-sama: Love Is War – Ultra Romantic 2022 این شخصیت های عاشقانه دائماً از اعتراف به عشق خود به یکدیگر سرباز می زنند. در عوض، آن‌ها تصمیم می‌گیرند با استفاده از یکسری شیطنت‌ها و استراتژی‌های دیوانه‌کننده، طرف مقابل را وادار کنند به احساسات خود اعتراف کند.

فصل 3 این سریال پر از کمدی برای اکران در 8 آوریل برنامه ریزی شده است، بنابراین خلاصه ای از اتفاقاتی که در فصل های قبل رخ داده است برای یادآوری جزئیات مهم در سریال به طرفداران ضروری است.

فصل 1 Kaguya-sama: Love Is War پیشینه دو شخصیت، Kaguya Shinomiya و Miyuki Shirogane را فاش کرد. میوکی، دبیرستانی باهوش، رئیس شورای دانش آموزی است که کاگویا را تحسین می کند و دوست دارد، اما کار خوبی انجام می دهد و آن را در زیر چهره ساختگی خود پنهان می کند. علی‌رغم تلاش‌های مداوم کاگویا برای بردن او به گوشه‌ای با استفاده از ثروتش، میوکی در برابر تمام تلاش‌های او از طریق استراتژی‌های ابداع شده‌اش مقاومت می‌کند. از سوی دیگر، کاگویا شینومییا از خانواده ای مرفه و با نفوذ است که دائماً از آن در نقشه های خود استفاده می کند تا از میوکی اعتراف عشقی بگیرد. کاگویا و میوکی علیرغم نبردهای عاشقانه مداومشان شباهت های زیادی دارند. از قضا، در زیر نمای جنگ عشقی، هر دو شخصیت سعی می کنند در لحظات سخت از یکدیگر حمایت کنند.

Kaguya-sama: Love is War -Ultra Romantic- | TRAILER OFICIAL - YouTube

زیرنویس Kaguya-sama: Love Is War – Ultra Romantic 2022 کاگویا-ساما همچنین در نقش چیکا فوگیوارا با سر و صدا، یک شخصیت فرعی بی‌گناه است. او در طرح داستان نقش اساسی دارد، و بدون شک، بدون او، دشمنی عشقی میوکی-کاگویا ممکن است چندان جالب نباشد.

چیکا منادی هرج و مرج در سریال است و طرح او به جذاب و لذت بخش تر شدن نمایش کمک می کند. بی طرفی او نسبت به جنگ عشقی، نبرد را سرگرم کننده تر می کند. او غیرقابل پیش بینی است و حتی نمی توان به او رشوه داد و زمین بازی را برای جنگ عشقی هموار می کند. جالب ترین چیز در مورد چیکا این است که او حتی از جنگ عشقی بین دو شخصیت اصلی بی خبر است. او بی‌گناه، بازی‌ها و آزمون‌ها را پیشنهاد می‌کند و مناسبت‌هایی را تنظیم می‌کند که کاگویا و میوکی را وادار می‌کنند تا استراتژی‌هایی برای اعتراف گرفتن از دیگری طراحی کنند.

فصل 2 Kaguya-sama: Love Is War دیدگاه جدیدی را به سریال ارائه کرد و به نظر می رسد Miyuki در مرکز توجه قرار دارد. با پایان دوره فعلی شورای دانش آموزی شروع می شود. با کمال تعجب، کاگویا از میوکی می خواهد که موقعیت قدیمی خود را به عنوان رئیس شورای دانش آموزی حفظ کند زیرا این نقطه اتصال اصلی بین آن دو بود. هنگامی که مبارزات انتخاباتی شروع می شود، میوکی کاگویا را به عنوان نویسنده سخنرانی خود انتخاب می کند زیرا هر دو برای انتخابات آماده می شوند. از سوی دیگر، چیکا تقریباً از حزب مخالف به رهبری میکو آینو حمایت کرد، یک سال اول که می خواست سمت ریاست شورای دانش آموزی را به خود اختصاص دهد زیرا میوکی و یو او را آزار می دادند. با این حال، او تصمیم خود را تغییر می دهد و از کمپین میوکی حمایت می کند.

Kaguya-sama: Love Is War (Ultra Romantic) season 3 episode 2 manga chapter,  spoilers, release date

بنابراین، از وقایع فصل 2، به نظر می رسد که میوکی در جنگ عشقی رهبری می کند، زیرا کاگویا خستگی ناپذیر از میوکی در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود حمایت می کند. فصل 2 همچنین تولد آینده میوکی را نشان می دهد. کاگویا سعی می کند با استفاده از طالع بینی تاریخ تولد میوکی را بفهمد، اما نتیجه نمی دهد. با این حال، تولد او بعدا فاش می شود و پس از یک سری اتفاقات هیجان انگیز و طاقت فرسا که کاگویا را سنگین می کند، او در نهایت به میوکی یک هدیه و یک کیک بزرگ می دهد. باز هم فصل 2 بدون برنده خصومت عشقی به پایان می رسد.

از آنجایی که فصل سوم Kaguya-sama: Love Is War در 8 آوریل شروع می شود، ممکن است دشمنی معمولی Miyuki-Kaguya را به تصویر بکشد. با این حال، این امکان نیز وجود دارد که یکی از شخصیت ها در نبرد عشقی پیروز شود. داستان‌های جانبی شامل چیکا فوگیوارا و ایشیگامی یو نیز ممکن است از چندین جهت بر خط داستانی اصلی تأثیر بگذارند. در حال حاضر، تنها مانعی که مانع اعتراف عشق میوکی و کاگویا می شود، غرور آنها و غیبت چیکا است. امیدوارم فصل 3 این کاستی ها را برطرف کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها