تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آگوست 2022 - 16:14
کد خبر : 197766

دانلود زیرنویس سریال Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker 2020

دانلود زیرنویس سریال Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker 2020

دانلود زیرنویس سریال Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker 2020 خود ساخته: الهام گرفته از زندگی خانم سی جی واکر یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که بر اساس بیوگرافی On Her Own Ground اثر A’Lelia Bundles ساخته شده است که در 20 مارس 2020 در نتفلیکس پخش شد. به طور

دانلود زیرنویس سریال Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker 2020 خود ساخته: الهام گرفته از زندگی خانم سی جی واکر یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که بر اساس بیوگرافی On Her Own Ground اثر A’Lelia Bundles ساخته شده است که در 20 مارس 2020 در نتفلیکس پخش شد. به طور کلی نقدهای مثبت همراه با ستایش عملکرد اکتاویا اسپنسر دریافت کرد. با این حال به دلیل نادرستی های مختلف تاریخی و مجوز هنری مورد انتقاد قرار گرفت. اسپنسر برای بازی خود نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال یا فیلم محدود شد.

دانلود زیرنویس سریال Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker 2020 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker 2020 تصویری تخیلی از «داستان ناگفته پیشگام و غول مراقبت از موهای سیاه، مادام سی جی واکر است و اینکه چگونه او بر خصومت‌های آمریکای پایان قرن، رقابت‌های حماسی و ازدواج‌های پر سر و صدا غلبه کرد و به اولین سیاه‌پوست آمریکایی تبدیل شد. -میلیونر زن ساخته شده است.”

زیرنویس سریال Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker 2020 - بلو سابتايتل

زیرنویس Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker 2020 در 10 نوامبر 2016، اعلام شد که Zero Gravity Management حقوق صفحه نمایش زندگینامه A’Lelia Bundles از Madam C. J. Walker، با عنوان On Her Own Ground را انتخاب کرده است و قصد دارد آن را به یک سریال محدود تبدیل کند. انتظار می رفت که این تولید توسط نیکول آشر به کارگردانی کاسی لمونز نوشته شود و توسط اکتاویا اسپنسر، کریستین هولدر و مارک هولدر تهیه شود.

در 6 ژوئیه 2017، اعلام شد که نتفلیکس به تولید سفارش سریالی متشکل از هشت قسمت داده است. انتظار می رود لبرون جیمز، ماوریک کارتر، مارک هولدر، کریستین هولدر، جانین شرمن بارویس و ال جانسون از تهیه کنندگان اجرایی این پروژه باشند. Lemons قرار است کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی قسمت اول را بر عهده بگیرد. شرکت‌های تولیدی درگیر با این سری برنامه‌ریزی شده‌اند که از SpringHill Entertainment در کنار Zero Gravity Management تشکیل شوند. این سریال برای اولین بار در 20 مارس 2020 پخش شد.

زیرنویس Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker 2020 - بلو سابتايتل

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این مینی سریال بر اساس 25 بررسی، با میانگین امتیاز 5.66/10، دارای رتبه‌ی تایید 68 درصدی است. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «Self Made همیشه مطابق همنام خود عمل نمی‌کند، اما نمی‌توان انکار کرد که تجسم تماشایی اکتاویا اسپنسر از شخصیت بی‌نظیر Madam C.J. Walker، منظره‌ای است که باید دید.» میانگین وزنی نمره 64 از 100، بر اساس 17 منتقد، نشان دهنده “بررسی های به طور کلی مطلوب”. بررسی های دیگر ناامیدی را به دلیل تخیلی و عدم دقت در خط داستان گزارش می دهند. آدی مونرو یک شخصیت تخیلی است که برای به تصویر کشیدن آنی مالون، میلیونر خودساخته دیگری که در واقع مربی واکر بود، ساخته شده است. او به عنوان یک شرور به تصویر کشیده شده است در حالی که یکی دیگر از جعل تصویر دختر واکر به عنوان یک لزبین است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها