تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 آوریل 2022 - 16:16
کد خبر : 196723

دانلود زیرنویس سریال Stargirl 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Stargirl 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Stargirl 2020 یا به سادگی Stargirl یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط جف جانز ساخته شده و در سرویس استریم DC Universe به نمایش درآمد. این بر اساس ابرقهرمان دی سی کامیکس کورتنی ویتمور ساخته شده توسط جانز و لی مدر ساخته شده است. این سریال درباره دانش‌آموز دبیرستانی کورتنی

دانلود زیرنویس سریال Stargirl 2020 یا به سادگی Stargirl یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط جف جانز ساخته شده و در سرویس استریم DC Universe به نمایش درآمد. این بر اساس ابرقهرمان دی سی کامیکس کورتنی ویتمور ساخته شده توسط جانز و لی مدر ساخته شده است. این سریال درباره دانش‌آموز دبیرستانی کورتنی ویتمور است که کارکنان کیهانی را کشف می‌کند و الهام‌بخش نسل جدیدی از ابرقهرمانان می‌شود که به انجمن عدالت آمریکا تبدیل می‌شوند.

DC Universe این سریال را در ژوئیه 2018 سفارش داد. باسینجر در سپتامبر در سپتامبر سال 2019 انتخاب شد و بازیگران بیشتری برای اعضای خانواده‌اش، انجمن عدالت آمریکا، و انجمن بی عدالتی آمریکا تا فوریه 2019 انتخاب شد. فیلمبرداری سریال در مارس 2019 در آتلانتا آغاز شد. منطقه شهری در گرجستان Stargirl اولین فصل خود را در 18 می 2020 در دنیای DC پخش کرد که شامل 13 قسمت است و همچنین روز بعد از شبکه پخش The CW پخش شد. در ژوئیه 2020، این سریال برای فصل دوم تمدید شد، با عنوان زیرنویس مدرسه تابستانی، که اولین بار در 10 آگوست 2021 به طور انحصاری در CW پخش شد. در ماه مه 2021، این سریال برای فصل سوم تمدید شد، با عنوان فرعی Frenemies که قرار بود در سال 2022 پخش شود.

قبل از پخش سریال، شخصیت‌های این مجموعه در طول کراس اوور Arrowverse «بحران در زمین‌های بی‌نهایت» به صورت کوتاه نمایش داده شدند و Stargirl را در زمینی موازی با سری Arrowverse تثبیت کرد. این نمایش نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است.

DC Stargirl Cast, Trailer, Release Date, Story, and News | Den of Geek

زیرنویس سریال Stargirl 2020 در جولای 2018، DC Universe سفارش سریالی به Stargirl داد که شامل سیزده قسمت بود. خلبان توسط جف جانز نوشته شده است، که در کنار گرگ برلانتی، سارا شچتر، و ملیسا کارتر (که یکی از مجریان برنامه با جانز است) تهیه کننده اجرایی نیز می باشد.

شرکت های سازنده این سریال عبارتند از: Mad Ghost Productions، Berlanti Productions و Warner Bros. گفته می‌شود که این سریال یک «تصور مجدد» از Stargirl است.  CW سریال را برای فصل دوم در ژوئیه 2020 تمدید کرد و در نتیجه سریال به طور انحصاری به عنوان یک سریال اصلی CW به شبکه منتقل شد. فصل دوم تحت عنوان مدرسه تابستانی است. قبل از پخش فصل دوم، CW سریال را برای فصل سوم در ماه مه 2021 تمدید کرد. تمدید به سریال اجازه داد تا توسط HBO Max، بخشی از یک معامله بزرگتر بین CW و HBO Max، تامین مالی شود. فصل سوم تحت عنوان Frenemies است.

جانز Stargirl را شبیه به فیلم های دهه 1980 مانند E.T. فرازمینی و بازگشت به آینده. شروع سریال شاهد مرگ اعضای اصلی انجمن عدالت آمریکا (JSA) است. با به دست گرفتن نسل جوان، جانز گفت: “مسیرهای آنها کامل نیست. آنها نمی دانند کجا قرار است باشند یا چه خواهند شد. و بنابراین، انواع اشتباهات وجود دارد که می توانند وجود داشته باشند. انتخاب‌هایی که می‌توانند انجام دهند و چه کسی می‌داند سرنوشت نهایی آنها چه خواهد بود؟ اعضای انجمن بی عدالتی آینه اعضای تیم JSA هستند، و جانز اذیت می کند که تقریباً همه کسانی که عضو انجمن بی عدالتی در کمیک بوده اند در سریال ظاهر می شوند. جانز در صحبت با اعضای کلاسیک JSA مانند آلن اسکات و جی گاریک، آنها را “دولتمردان مسن” خواند و گفت که “از آنها صحبت می شود و در JSA وجود دارند” با “میراث آنها… در سرتاسر نمایش احساس می شود”. همچنین “برنامه هایی در آینده برای چیزها” وجود داشت. برای فصل اول، ستاره برک باسینگر احساس کرد که Doctor Mid-Nite اصلی است، چارلز مک نایدر “نقش مهمی برای ایفا خواهد کرد”، در حالی که جانز اضافه کرد که این فصل هفت سرباز پیروزی را به عنوان اولین تیم ابرقهرمانی قبل از JSA ایجاد می کند و کاوش می کند. تاریخچه ستاد کیهانی. در رابطه با مرگ هنری کینگ جونیور، جانز فاش کرد که او همیشه “داستانی متناهی داشت”، “از این قلدر تقریبا نامطلوب به یک قهرمان رستگار شده تبدیل می‌شد و در نهایت برای محافظت از دوستان جدیدش هنگام مواجهه با پدرش می‌میرد. درسی که کورتنی به او داد و از یولاندا عذرخواهی کرد.” جانز با بازیگر جیک آستین واکر قبل از امضای قرارداد برای بازی در این شخصیت صحبت کرد تا او را از این موضوع مطلع کند و در مورد شخصیت با او صحبت کند. بازگشت شخصیت در پایان فصل اول با پدرش که وانمود می‌کرد پسرش است، برای براندازی داستان ابرقهرمانی «هیچ‌وقت نمی‌میرد» انجام شد.

مبارزه یولاندا مونتز با کشتن Brainwave “بخش بزرگی از فصل 2” بود. جانز اضافه کرد که در مقایسه با ریک تایلر، که پس از غلبه بر عصبانیت خود برای مرگ والدینش “شروع به چرخیدن به گوشه ای” می کند، یولاندا “در حال چرخیدن به سمت دیگری است… او در دنیای خودش گم شده است و به آنچه که می خواهد فکر می کند. انجام داده است” زیرا او برخلاف ریک آماده کشتن کسی نبود. علاوه بر این، انگیزه های بیشتری از اعضای بازمانده انجمن بی عدالتی در فصل دوم بررسی می شود.

Brec Bassinger در سپتامبر 2018 برای نقش کورتنی ویتمور / Stargirl انتخاب شد جانز انتخاب بازیگران Stargirl را فرآیندی دشوار خواند و صدها بازیگر زن را برای این نقش تست کرد. جانز در مورد اینکه چرا باسینجر برای این نقش عالی بود، گفت: “بلافاصله… من می دانستم که او کورتنی است. او شوخ طبع، اشتیاق، انرژی، خوش بینی ذاتی دارد، و برک واقعاً تجسم استارگرل است.”  نقش‌های زیر در ماه نوامبر انتخاب شدند: آنجلیکا واشنگتن در نقش بث چپل / دکتر مید-نایت،  ایوت مونرئال در نقش یولاندا مونتز / گربه وحشی، و کریستوفر جیمز بیکر در نقش هنری کینگ / Brainwave.  سال بعد در ژانویه، لوک ویلسون برای نقش پت دوگان / S.T.R.I.P.E.  انتخاب شد. امی اسمارت ماه بعد به بازیگران نقش باربارا ویتمور پیوست، به همراه نیل جکسون در نقش جردن ماهکنت / آیسیکل، تری رومانو در نقش مایک دوگان، هانتر سانسون در نقش کامرون، و کامرون گلمن در نقش ریک تایلر / هورمن، با جیک آستین واکر در نقش هنری کینگ جونیور و مگ دلاسی در نقش سیندی برمن، که گروه بازیگران را کامل می‌کنند.

اعضای زیر از انجمن عدالت آمریکا در دسامبر 2018 انتخاب شدند: جوئل مک هیل در نقش سیلوستر پمبرتون / استارمن،  لو فرینیو جونیور در نقش رکس تایلر / هورمن، برایان استاپف در نقش تد گرانت / گربه وحشی، و هنری توماس در نقش چارلز مک نایدر / دکتر مید نیت. همچنین، جوی عثمانسکی برای نقش پائولا بروکس / ببر، نیل هاپکینز در نقش لارنس “کراشر” کراک / استاد ورزش، و نلسون لی در نقش دکتر ایتو / اژدها کینگ، اعضای انجمن بی عدالتی انتخاب شد. در آوریل 2019، هینا خان برای نقش آنایا بوین انتخاب شد.

Stargirl (TV series) - Wikipedia

زیرنویس Stargirl 2020 طراح لباس، LJ Shannon “سعی کرد تا آنجا که ممکن است به داستان وفادار بماند” در طراحی های خود. هر یک از لباس ها “مفید” با ظاهری جداگانه هستند. جانز دکتر مید-نایت را با بوم و چرم « کوچولو steampunky» و «هورمن» را «کمی نرم‌تر» توصیف کرد. Legacy Effects یک S.T.R.I.P.E عملی ایجاد کرد. برای استفاده در طول فیلمبرداری.

فیلمبرداری در 14 مارس 2019 آغاز شده بود، با کارگردانی خلبان گلن وینتر. کریستوفر مانلی و اسکات پک مدیران عکاسی این مجموعه بودند. فیلمبرداری در سراسر منطقه شهری آتلانتا انجام می شود، از جمله: ماریتا، ویرجینیا-هایلند، دولوث، لیتیا اسپرینگز، دالاس، میدان ماریتا، وست اند، دبیرستان Westlake، مرکز تحقیقات پزشکی آتلانتا، مدرسه راهنمایی کمپل، شهرستان پاولدینگ، اسمیرنا، مرکز خرید آربور پلیس، وینینز، دبیرستان Mableton و Douglas County.  والتر گارسیا به عنوان هماهنگ کننده بدلکاری و کارگردان واحد دوم سریال فعالیت می کند. او استخدام شد تا به کارکنان Stargirl کمک کند تا “شخصیت داشته باشند و وقتی با آن مبارزه می کند زنده باشند”.

استودیو Zoic جلوه های بصری را برای این مجموعه ارائه کرد به گفته جانز، Stargirl اولین سریال تلویزیونی برادران وارنر بود که از پیش نمایش (فرآیندی که بیشتر توسط فیلم های بلند استفاده می شود) برای صحنه های جلوه های خود استفاده کرد.  پیش نمایش توسط The Third Floor, Inc.  جانز تجربه خود را از کار بر روی فیلم‌های Wonder Woman (2017)، Aquaman (2018) و Shazam به ارمغان آورد! (2019) برای کمک به این سری که تصاویری داشته باشد که “قبلاً در نمایش های ابرقهرمانی دیده نشده اند”

Stargirl در 18 مه 2020 در دنیای DC برای اولین بار پخش شد و شامل 13 قسمت است. این سریال در ابتدا قرار بود در 11 می، هفت روز قبل از انتشار رسمی آن، نمایش داده شود. این سری با کیفیت 4K Ultra HD در DC Universe منتشر شده است.

در نوامبر 2019، CW اعلام کرد که هر قسمت را یک روز پس از پخش آن در سرویس استریم پخش می‌کند، و هر قسمت پس از پخش در پلتفرم‌های آنلاین CW قابل پخش است. Stargirl در 19 مه 2020 در ساعت 8 شب پخش CW را آغاز کرد. برخی از قسمت‌ها وقتی از CW پخش می‌شوند، محتوا حذف می‌شود تا تبلیغات این شبکه امکان‌پذیر باشد، به ویژه تقریباً هشت دقیقه در هر یک از دو قسمت اول.[49] DC Universe قسمت‌های کامل را پخش می‌کند، و جانز گفت که از قسمت سوم شروع می‌شود، هر دو نسخه تقریباً یکسان هستند. برنامه‌های انتشار سریال تغییر کرد و مدت بیشتری در مرحله پس از تولید باقی ماند تا پخش در CW انجام شود تا تنظیماتی که باید انجام می‌شد انجام شود.

صحنه‌های حذف شده در قسمت اول از پخش CW عبارتند از: ایجاد نماهایی از شغل جدید باربارا ویتمور و فروشگاه خودرو پت. تعاملی بین کورتنی و سیندی برمن در سالن‌های دبیرستان Blue Valley که الکس زالبن از Decider می‌گوید “برای بعداً تنظیم شده بود” اما به تقویت قوس عاطفی کورتنی کمک کرد. و صحنه‌های مارک اشورث به‌عنوان «سرایدار ریش‌دار مرموز و بسیار خزنده»، که زالبن می‌گوید بیشتر «تخم‌مرغ عید پاکی است که در مسیر سودآوری خواهد داشت»؛ و کورتنی در حال یافتن مقاله‌ای در روزنامه درباره استارمن و استرایپسی.  فصل اول در 1 دسامبر 2020 در HBO Max در دسترس قرار گرفت.

فصل دوم سریال به طور انحصاری از شبکه CW پخش می‌شود، و اولین بار در 10 آگوست 2021 پخش شد. این فصل در نهایت در HBO Max نیز پخش خواهد شد.

Stargirl Episode 1 Review: New DC Universe Series is a Hopeful Delight |  Den of Geek

در 7 دسامبر 2019، یک تیزر تریلر منتشر شد. در اوایل آگوست 2020، CW چندین پوستر برای سری Arrowverse خود منتشر کرد که در آن ابرقهرمانان ماسک صورت داشتند، از جمله Stargirl، که در همه پوسترها عنوان “قهرمانان واقعی ماسک می پوشند”. این تاکتیک بازاریابی برای “تاکید بر اهمیت پوشیدن ماسک در حین حضور در اماکن عمومی برای کمک به جلوگیری از گسترش” COVID-19 استفاده شد.

جدول زیر نشان‌دهنده اطلاعات بینندگان برای هر قسمت از پخش در CW است، زیرا DC Universe اطلاعات بینندگان را منتشر نکرد. اپیزود آزمایشی برای اولین سریال بهترین سریال CW برای فصل تلویزیونی 2019-20 با نانسی درو پس از Batwoman،  و بهترین سریال تابستانی این شبکه از زمان Whose Line Is It Anyway بود؟ فصل نهم در سال 2013. در طول هفت قسمت اول فصل، استارگرل میانگین امتیاز 0.2 را برای بزرگسالان 18 تا 49 ساله و نزدیک به 1 میلیون بیننده اولیه در هر قسمت داشت، که با سریال Arrowverse از CW همتراز بود.

در Rotten Tomatoes، فصل اول بر اساس 38 بررسی، با میانگین امتیاز 7.61 از 10، 89% تایید شده است. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: «یک سریال فوق‌العاده مناسب برای هر کسی که به دنبال کمی امید است، Stargirl سرگرمی لذت‌بخشی است که تمام خانواده می‌توانند از آن لذت ببرند.» در متاکریتیک، میانگین وزنی امتیاز 68 از 100 بر اساس 8 است. بررسی‌ها، نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب».

برایان لوری از سی‌ان‌ان این سریال را اینگونه توصیف کرد که “به سختی به دنبال اختراع چرخ یا حتی گسترش قالب است. با این حال، ترکیبی از شخصیت‌های جامد، نوشته‌های هوشمندانه و شور و نشاط جوان‌آمیز، نور درخشان‌تری نسبت به بسیاری از آنها ایجاد می‌کند.” هالیوود ریپورتر نقدی ارائه کرد و بیان کرد: «مشتق شده، اما باید حفره داستانی شکل ابرقهرمانی را در قلب شما پر کند» و نوشت: «نتیجه این است که نمایشی که اغلب تا حد حواس پرتی مشتق می شود، ممکن است در واقع نیاز به بینندگان می‌توانند روی جذابیت‌های گاه به گاه آن تمرکز کنند تا زمانی که نمایش‌های ابرقهرمانی بهتر بازگردند.»

استارگرل و تیمش به طور خلاصه در کراس اوور Arrowverse “Crisis on Infinite Earths” در ژانویه 2020، از تصاویر قسمت “جامعه عدالت” معرفی شدند. Stargirl بر روی یک Earth-2 جدید، ایجاد شده در طول متقاطع تنظیم شده است.  Stargirl از قبل از بحران زمین-1 قبلاً در سه قسمت از فصل دوم Legends of Tomorrow با بازی سارا گری بین اکتبر 2016 و فوریه 2017 ظاهر شده بود.

با توجه به هر کراس اوور مناسب با Arrowverse، جانز و باسینجر مشتاق این ایده بودند. در آوریل 2020، جانز گفت: «در حال حاضر نگرانی اصلی این است که مطمئن شویم این نمایش عالی است، این شخصیت‌ها عالی هستند، داستان‌های خودشان را دارند و زمان مناسب نمایشگر و قسمت‌های مناسب را برای توسعه خودشان دریافت می‌کنند. بنابراین امیدواریم در آینده بتوانیم کار سرگرم کننده ای انجام دهیم، اما فصل اول تماماً این است که مطمئن شویم Stargirl بهترین نمایشی است که ممکن است باشد. باسینجر اضافه کرد که قبلاً بحث های مقدماتی در مورد عبور با The Flash وجود داشته است و او امیدوار است که بتواند با ملیسا Benoist در Supergirl متقاطع شود. جان وسلی شیپ نقش خود را به عنوان جی گاریک از فیلم فلش تکرار کرد. جانز گفت که ظاهر شیپ به ارتباط مستقیم جهان ما با سایر نمایش‌ها کمک کرد و همچنین نشان می‌دهد که ما بخشی از یک جهان بزرگتر هستیم. این دری را به روی فرصت‌هایی برای ما باز می‌کند تا در نهایت با آن شخصیت‌های [Arrowverse] تعامل داشته باشیم. مهم است.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها