تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مارس 2022 - 20:33
کد خبر : 194749

دانلود زیرنویس سریال The Myth 2010 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Myth 2010 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Myth 2010 اسطوره یک مجموعه تلویزیونی چینی محصول سال 2010 است که بر اساس فیلمی با همین عنوان در سال 2005 هنگ کنگ ساخته شده است. جکی چان که در فیلم اصلی بازی کرد، به عنوان تهیه کننده سریال شناخته شد، در حالی که استنلی تانگ، کارگردان فیلم، کارگردان خلاق این

دانلود زیرنویس سریال The Myth 2010 اسطوره یک مجموعه تلویزیونی چینی محصول سال 2010 است که بر اساس فیلمی با همین عنوان در سال 2005 هنگ کنگ ساخته شده است. جکی چان که در فیلم اصلی بازی کرد، به عنوان تهیه کننده سریال شناخته شد، در حالی که استنلی تانگ، کارگردان فیلم، کارگردان خلاق این مجموعه بود. این سریال اولین بار در ژانویه 2010 در CCTV-8 در چین پخش شد.

Shen hua (TV Series 2010– ) - IMDb

زیرنویس سریال The Myth 2010 یی شیائوچوان به طور تصادفی آویز ببری را پیدا می کند و وقتی آویز را روی گردنش می گذارد، علامتی روی سینه او می زند. در همین حال، برادر بزرگ شیائوچوان، یی داچوان، یک جعبه گنج 2000 ساله را در محل حفاری کشف می کند. Xiaochuan قفل جعبه را با آویز خود باز می کند و به طور تصادفی یک پورتال زمان را باز می کند. او که برای دیگران ناشناخته است، همراه با گائو یائو، برادر دوست دخترش، در زمان به سلسله کین منتقل می شود.

در تاریخ، Xiaochuan با شخصیت های تاریخی Xiang Yu و Liu Bang ملاقات می کند و با آنها برادر قسم خورده می شود. او با ژنرال شین منگ تیان روبرو می شود که او را با برادر کوچکترش منگ یی اشتباه می گیرد، زیرا علامت آویز فقط متعلق به اعضای قبیله منگ است. Xiaochuan همچنین با پرنسس یوشو از پادشاهی قبیله Tuan ملاقات می کند و او تبدیل به عشق جدید زندگی او می شود. با این حال، عاشقان نمی توانند با هم باشند، زیرا یوشو در ازای صلح بین امپراتوری کین و توآن، صیغه امپراتور شین شده است. Xiaochuan حاضر به تسلیم شدن نیست و یوشو را مخفیانه در داخل قصر ملاقات می کند.

古装heaven — drunkensword: Hu Ge as Meng Yi and Michelle Bai as...

زیرنویس The Myth 2010 از طرف دیگر، گائو یائو از شیائوچوان جدا شده و به قصر فرستاده می شود و در آنجا به زور اخته می شود و خواجه می شود. او پس از تحمل تحقیر و قلدری، با مهارت های عالی در آشپزی مورد لطف امپراتور قرار می گیرد و به یک مقام عالی رتبه تبدیل می شود.

او به “ژائو گائو” تغییر نام داده و شروع به سوء استفاده از قدرت خود با انتقام گرفتن از کسانی می کند که تصور می کرد مسئول وضعیت بد او هستند. ژائو گائو به تدریج توسط قدرت فاسد می شود و علیه دوست قدیمی خود Xiaochuan که او را تهدیدی برای برنامه های خود برای تسلط بر امپراتوری Qin می بیند، روی می آورد.

The Myth 2010 Ep 06 - video Dailymotion

در روزگار کنونی، داچوان، گائو لان (دوست دختر شیائوچوان)، و والدین داچوان، برای باز کردن جعبه گنج همکاری نزدیکی دارند. به دنبال سرنخ‌هایی از حکاکی‌های جعبه و نقشه، آن‌ها باید برای یافتن پنج کلید مخفی برای باز کردن قفل جعبه، به شکار گنج بپردازند. با این حال، یک مرد مشکی پوش مرموز نیز به دنبال محتویات جعبه است و دژخیمان خود را برای آزار و اذیت آنها می فرستد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها