تاریخ انتشار : یکشنبه 8 می 2022 - 14:00
کد خبر : 197037

دانلود زیرنویس سریال The Sound of Magic 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Sound of Magic 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Sound of Magic 2022 صدای سحر و جادو یک مجموعه تلویزیونی استریم کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۲ بر اساس وبتون ناور Annarasumanara اثر ها ایل کوون ساخته شده است. به کارگردانی کیم سونگ یون و نویسندگی کیم مین جونگ، جی چانگ ووک، چوی سونگ یون و هوانگ این یوپ

دانلود زیرنویس سریال The Sound of Magic 2022 صدای سحر و جادو یک مجموعه تلویزیونی استریم کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۲ بر اساس وبتون ناور Annarasumanara اثر ها ایل کوون ساخته شده است. به کارگردانی کیم سونگ یون و نویسندگی کیم مین جونگ، جی چانگ ووک، چوی سونگ یون و هوانگ این یوپ در آن بازی می کنند. درام موزیکال فانتزی که داستان یک جادوگر مرموز لی ائول را روایت می کند که ناگهان در مقابل دختری که رویای خود را از دست داده بود، یون آه یی و پسری که مجبور به خوابیدن به نام Na Il-deung است ظاهر می شود. این سریال در 6 می 2022 به طور انحصاری در نتفلیکس منتشر شد.

KDrama The Sound of Magic: Release Date, Cast And Much More!

زیرنویس سریال The Sound of Magic 2022 صدای سحر و جادو یک درام موسیقی احساسی است که حول محور یون آه یی، یک دختر مدرسه ای معمولی می چرخد ​​که از همان روزهای ابتدایی اش آرزو داشت جادوگر شود. او آرزو داشت برای تحقق رویای خود سریعتر رشد کند. سپس با یک جادوگر بالغ به نام لی ائول آشنا می شود که می خواهد زمان را متوقف کند و در کودکی باقی بماند. زندگی او پس از ملاقات با او تغییر می کند، زیرا تصمیم می گیرد به طور جدی رویای خود را دنبال کند.

یون آه یی، یک دختر مدرسه ای فقیر، نیمه وقت کار می کند و در غیاب پدر ورشکسته اش از خواهر کوچکترش مراقبت می کند. او در مدرسه با Na Il-deung آشنا می‌شود، که در غیر این صورت برتر بود اما در ریاضیات توسط Ah-yi شکست خورده بود. او با جادوگری به نام لی ائول در یک پارک موضوعی متروکه ملاقات می کند، که در او امیدی پیدا می کند که مشکلاتش را از بین ببرد.
در مدرسه ایل دونگ برای قرار ملاقات به آه یی نزدیک می شود. کوسه های قرضی به خانه آه یی می آیند و می خواهند بدانند که پدرش کجاست. ایل دئونگ دوباره به او نزدیک می شود، این بار با این پیشنهاد که در آزمون ریاضی نمره کمتری بگیرد و اجازه دهد در ازای پول اول شود.
این سریال دوباره کارگردان کیم سونگ یون و نویسنده کیم مین جونگ که قبلاً در درام 2016 عشق در مهتاب با هم کار کرده بودند، متحد شد. طراحی این سریال توسط هونگ سه جونگ از موزیکال های Phantom و Laughing Man انجام شد، در حالی که لی یون گیول، خیال پرداز، مشاور جادویی بود. مدیر موسیقی پارک سئونگ ایل و ترانه سرا کیم ایانا مسئولیت موسیقی را بر عهده داشتند. جی چانگ ووک برای ایفای نقش خود به مدت سه ماه جادو کرد.

The Sound of Magic | Official Teaser | Netflix [ENG SUB] - YouTube

زیرنویس The Sound of Magic 2022 در دسامبر 2020، اعلام شد که جی چانگ ووک به نقش شعبده باز در این سریال پیشنهاد شده است. در همان ماه، به هوانگ این یوپ نیز گزارش شد که نقش Na Il-deung به او پیشنهاد شده است. در فوریه 2021، گزارش شد که چوی سونگ یون در حال مذاکره برای حضور در درام در نقش یون آه یی است. در آوریل 2021، نتفلیکس به طور رسمی تولید و همچنین تایید بازیگری با جی چانگ ووک، چوی سونگ یون و هوانگ این یوپ را اعلام کرد.

در 26 ژوئیه 2021 گزارش شد که آزمایش COVID-19 جی چانگ ووک و یکی از کارکنان مثبت بوده است. از آنجایی که این بازیگر طبق پروتکل خود قرنطینه شده است، فیلمبرداری سریال به حالت تعلیق درآمد. در 11 آگوست 2021 فیلمبرداری از سر گرفته شد زیرا گزارش شد که جی چانگ ووک از COVID-19 بهبود یافته است.

موسیقی این درام موسیقی فانتزی توسط کارگردان موسیقی پارک سئونگ ایل ساخته شده است و شعر توسط کیم ایانا، سئو دونگ سونگ و لی چی هون است. تیم سازنده برای ساخت موسیقی به مدت 18 ماه با یکدیگر همکاری کردند. کارگردان پارک سئونگ ایل گفت: “پس از تکمیل فیلمنامه، آهنگسازی را شروع کردم و در طول جلسات برای بازیگران آموزش آواز خواندم.” وی با تمجید از اشتیاق و سخت کوشی بازیگران در طول مدت کار، گفت: بیش از یک سال بود که هر روز ضبط می کردم، در هر لحظه به تمرکز کافی نیاز داشتم تا بتوانم مانند یک ضبط تمرین کنم. چوی سونگ یون گفت: “از آنجایی که خوانندگی یک کار بود، من هر روز به استودیوی ضبط می رفتم.” جی چانگ ووک گفت که او در حین صحبت زیاد با تیم سازنده در مورد “چگونگی بیان احساسات شخصیت ها در نقطه ای که انتقال به موسیقی در نمایشنامه وجود داشت” کار کرده است.

Netflix K-Drama 'The Sound of Magic': Everything We Know So Far - What's on Netflix

OST توسط پارک سئونگ ایل بر روی اشعار کیم ایانا ساخته شده است. به غیر از پارک سونگ ایل و کیم ایانا، OST درام نیز با ارکستر سمفونیک ملی چک ضبط شد. ضبط زهی در نیمه دوم سال 2021 در کنار آهنگساز کیم سون کیونگ انجام شد.

OST پیش از انتشار با عنوان “Annarasumanara” ارائه شده توسط Ji Chang-wook و Choi Sung-eun توسط Ltd منتشر شد. ، در 28 آوریل 2022. OST کامل به طور رسمی همزمان با انتشار جهانی این مجموعه در 6 می منتشر شد.

زیرنویس سریال صدای سحر و جادو جاناتون ویلسون از Ready Steady Cut این مجموعه تلویزیونی را با 3 ستاره از 5 درجه بندی کرد و از جنبه فنی نویسندگی، “تصاویر زیبا، اجراهای خوب، تعداد آهنگ ها و رقص های چشمگیر، و جذابیت های فراوان” تمجید کرد. ویلسون در جمع بندی نقد خود گفت که سریال “همه عناصر مناسب یا حداقل بیشتر آنها را دارد، اما فقط جرقه کوچکی از جادو وجود ندارد که مانع از ماندن این توهم در حافظه می شود.” Kayti Burt of Paste. به سریال 7.3 از 10 امتیاز داد و احساس کرد که “فقدان شفافیت روایی باعث می شود Sound of Magic به چیزی خاص تبدیل نشود”. برت از کارگردانی کیم سونگ یون قدردانی کرد و نوشت، “تصاویر خیره کننده و اجرای جدی بازیگران (و آوازهای قوی)، سفری لذت بخش و کوتاه را در اطراف این چرخش داستانی چرخان ایجاد می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها