تاریخ انتشار : شنبه 22 ژانویه 2022 - 20:36
کد خبر : 181703

دانلود زیرنویس سریال World’s End Harem 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال World’s End Harem 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال World’s End Harem 2021 World’s End Harem  یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط LINK نوشته شده و توسط کوتارو شونو به تصویر کشیده شده است. قسمت اول مانگا در مجله آنلاین Shueisha’s Shōnen Jump + از می 2016 تا ژوئن 2020 به صورت سریالی منتشر شد، در حالی که قسمت دوم،

دانلود زیرنویس سریال World’s End Harem 2021 World’s End Harem  یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط LINK نوشته شده و توسط کوتارو شونو به تصویر کشیده شده است. قسمت اول مانگا در مجله آنلاین Shueisha’s Shōnen Jump + از می 2016 تا ژوئن 2020 به صورت سریالی منتشر شد، در حالی که قسمت دوم، World’s پایان حرم: پس از جهان، در ماه مه 2021 در همان پلتفرم شروع شد. فصل‌های آن در دوازده جلد تانکوبون از آگوست 2020 جمع‌آوری شده‌اند. این مانگا در آمریکای شمالی توسط Seven Seas Entertainment تحت عنوان Ghost Ship بزرگسالان مجوز گرفته است.

World's End Harem Episode 3 RELEASE DATE and TIME, COUNTDOWN, Where to  Watch Shuumatsu no Harem

این مجموعه الهام بخش دیگری از مجموعه مانگایی است، به ترتیب با عنوان World’s End Harem: Fantasia و World’s End Harem: Britannia Lumiére. دو درام صوتی در می 2017 و آگوست 2021 منتشر شد. یک اقتباس از بازی واقعیت مجازی که توسط DMM Games در مارس 2019 منتشر شد. یک مجموعه تلویزیونی انیمه اقتباسی توسط Studio Gokumi و AXsiZ اولین قسمت خود را در اکتبر 2021 به نمایش گذاشت و در ژانویه 2022 بازگشت.

World's End Harem Delayed Till January 2022 - Anime Senpai

در سال 2040، ریتو میزوهارا مرد جوانی است که در حالی که منتظر درمان نجات بخشی است تا بتواند بیماری نادری را که از آن رنج می‌برد درمان کند، در حالت کریستاز قرار می‌گیرد. پنج سال بعد در سال 2045، ریتو از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که در این بازه زمانی، یک ویروس بسیار کشنده و مسری به نام MK (قاتل مرد) ظهور کرده است که به طور مرموزی فقط مردان را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث مرگ حدود 99.9 درصد از جمعیت مردان جهان به جز حدود یک میلیون بازمانده شده است که در معرض خطر قرار گرفتند. ریتو با کمال تعجب متوجه شد که او یکی از پنج مرد ژاپنی است که به نوعی نسبت به ویروس MK مصونیت پیدا کرده است و در نتیجه باید با باردار کردن زنان در یک برنامه تولید مثل شرکت کند. در حالی که ریتو به بررسی اسرار پیرامون ویروس MK و ناپدید شدن مرموز دوست دخترش الیسا تاچیبانا می‌پردازد، سریال همچنین نشان می‌دهد او دیدگاه مردان دیگری را که نسبت به ویروس MK مصونیت پیدا کرده‌اند، هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها