تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اکتبر 2021 - 21:06
کد خبر : 22726

ساخت ۲۷۰۰ خانه برای ایتام در فارس

ساخت ۲۷۰۰ خانه برای ایتام در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس با اشاره به آغاز ساخت ۱۶ واحد خیر ساز در استان، گفت: تا دو ماه آینده ۲۷۰۰ واحد مسکونی خیر ساز به ایتام تحت پوشش این نهاد حمایتی در فارس واگذار می‌شود. محمد بذرافشان پنج‌شنبه ۱۳ خرداد در مراسم آغاز ساخت طرح ۱۶ واحدی خانواده‌های ایتام تحت حمایت این

ساخت ۲۷۰۰ خانه برای ایتام در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس با اشاره به آغاز ساخت ۱۶ واحد خیر ساز در استان، گفت: تا دو ماه آینده ۲۷۰۰ واحد مسکونی خیر ساز به ایتام تحت پوشش این نهاد حمایتی در فارس واگذار می‌شود.

محمد بذرافشان پنج‌شنبه ۱۳ خرداد در مراسم آغاز ساخت طرح ۱۶ واحدی خانواده‌های ایتام تحت حمایت این نهاد گفت: این واحدهای مسکونی با مساحتی بیش از هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری و مساعدت مالی خیر شیرازی در مدت یک سال ساخته خواهد شد.

او با بیان اینکه خیر شیرازی در مرحله نخست بیش از ۹ میلیارد تومان برای ساخت واحدها هزینه خواهد کرد،  افزود: قرار است واحدهای مسکونی با تجهیزات کامل به خانواده‌ها تحویل شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس خاطرنشان کرد: ۲۷۰۰ واحد مسکونی خیر ساز در دو ماه آینده در مرکز استان و شهرستان‌های آباده، اقلید، داراب و جهرم تکمیل و به خانواده‌های ایتام داده می‌شود.

به گفته بذرافشان، زمین این واحدها را کمیته امداد امام خمینی(ره) با همه مجوزهای کامل تهیه کرده و برای ساخت به خیران تحویل داده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها