تاریخ انتشار : دوشنبه 31 ژانویه 2022 - 20:35
کد خبر : 181853

شرح پایان فصل 11 قسمت 8 واکینگ دد

شرح پایان فصل 11 قسمت 8 واکینگ دد

اوه پسر اینجا آتش بازی می آید. اولین سوم از فصل 11 دانلود زیرنویس واکینگ دد با صخره ای به اندازه یک زباله دان به پایان می رسد. The Walking Dead و cliffhangers منفور: ترکیب نمادین تری را نام ببرید! یک سوم اول فصل یازدهم و آخرین سریال The Walking Dead یکشنبه شب به نتیجه

اوه پسر اینجا آتش بازی می آید. اولین سوم از فصل 11 دانلود زیرنویس واکینگ دد با صخره ای به اندازه یک زباله دان به پایان می رسد.

The Walking Dead و cliffhangers منفور: ترکیب نمادین تری را نام ببرید!

یک سوم اول فصل یازدهم و آخرین سریال The Walking Dead یکشنبه شب به نتیجه رسید، اگرچه نامیدن آن “پایان” کمی سخاوتمندانه است. لحظات پایانی “For Blood” دو تا از برجسته ترین شخصیت های سریال، مگی و نیگان را پیدا می کند. تا آنجایی که cliffhangers می گوید، این تقریباً به اندازه گلن و زباله دان جادویی اش یا ترکیب مرگبار نیگان که فصل 6 را به پایان رساند وحشیانه نیست، اما مطمئناً به همان اندازه شدید است.

فصل 11 سریال مردگان متحرک در سه قسمت 8 قسمتی هر قسمت پخش می شود، بنابراین قطعنامه مربوط به صخره مگی / نگان تا سال 2022 نخواهد رسید. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید پایان “برای خون” و چگونگی آن را توضیح دهیم. در بازی پایانی بزرگتر سری قرار می گیرد.

The Walking Dead قبلاً مرا فریب داده بود که فکر کنم مگی یک بار در این فصل می میرد و دیگر من را به دست نخواهد آورد. ممکن است باور کردن به گذشته سخت به نظر برسد، اما به نظر می رسد مگی واقعاً در پایان اولین فصل 11 از بین رفته است. Acheron قسمت اول. «چه کسی می‌داند در دسترس بودن لورن کوهان بازیگر چگونه بود؟ و مرگ او در دست نیگان هم راهی تکان‌دهنده برای افتتاح فصل آخر و هم یک استراتژی درست برای برقراری مجدد شرورهای بد نگان خواهد بود.

مطمئناً مگی از آن ترس عبور کرد و متعاقباً یک فصل کامل را به خاطر مشکلاتش با نیگان وقت گذراند.

با این حال، هر کسی حدس می‌زند که چگونه آن‌ها این کار را انجام می‌دهند. خیره شدن به ده‌ها تیری که در آسمان شب فریاد می‌زنند، موقعیت رشک‌آوری برای کسی نیست که در آن باشد.

سلاحی که ریپرها در اختیار دارند سلاحی بسیار ترسناک است.طبق گفته ران هوگان، منتقد و مورخ نظامی مقیم Den of Geek Walking Dead، به نظر می رسد که تیرانداز چندگانه از داخل یک موشک پرتاب چندگانه M270 ساخته شده است. سیستم (MLRS). اما در غیاب راکت‌های قابل دوام، ریپرها دستگاه را با پیکان‌های آتش‌بازی پرتاب کرده‌اند. این امر آن را بیشتر به یک هواچا تبدیل می‌کند، یک ابداع سلاح قرن شانزدهمی که به کره‌ای‌ها کمک کرد از شبه جزیره کره در برابر ژاپنی‌ها دفاع کنند.

در صحبت با Den of Geek قبل از پخش فصل، آنجلا کانگ، مجری سریال The Walking Dead گفت که جذابیت ایجاد The Reaper، ارائه مجموعه جدیدی از شرورانی بود که حتی قبل از آخرالزمان زامبی ها در راه های مبارزه و جنگ مهارت داشتند. در پایان، ما می بینیم که چگونه سود سهام پرداخت می شود.

معرفی مجدد لیا (لین کالینز) دوستدار سابق داریل یکی از الهام‌بخش‌ترین تصمیم‌های The Walking Dead در فصل 11 بود. او نه تنها به عنوان یک معرفی خوش‌آمد به دنیای دروها عمل می‌کند، بلکه برخی از موارد مورد نیاز را نیز فراهم می‌کند.

هنگامی که داریل بالاخره فاش کرد که گروه مگی “مردم” او هستند، لیا تصمیم بزرگی برای گرفتن دارد. آیا او به خانواده خود می‌پیوندد و به مگی حمله می‌کند یا به وقت خود با داریل احترام می‌گذارد و مردمش را نجات می‌دهد؟ هیچکدام از موارد بالا نیست. “برای روشن بودن، او پاپ، رهبر ریپر را بیرون می‌کشد، اما این بدان معنا نیست که مگی، نیگان و گابریل مهلت می‌گیرند. در واقع، اکنون که او مشتاق‌تر به دفاع از خانه دروها است .

انصافاً، ممکن است اینطور باشد. منطقه امن اسکندریه از بسیاری از حملات جان سالم به در برده است – از حملات گرگ ها و جنگ کامل با ناجیان. اما پس از آخرین درگیری با Whisperers، به نظر می رسید که جامعه مستقر در ویرجینیا در آخرین پاهای خود قرار دارد. خانه‌ها ویران شده‌اند، محصولات کشاورزی ویران شده‌اند، و دیوارهای دفاعی در معرض خطر قرار گرفته‌اند و این قبل از آخرین بحران بود.

طوفان و واکرهایی که در این پایان فصل به ارمغان می‌آورد به نسبت کتاب مقدسی هستند. تقریباً همه شخصیت‌های نام‌برده که اهمیت دارند در یک خانه محبوس شده‌اند – لیدیا، ویرجیل، آر جی، رزیتا، و هرشل در طبقه بالا، و جودیت و گریسی در یک خانه به طور فزاینده‌ای اگر The Walking Dead قرار نیست مگی و نیگان را بکشد، پس مطمئناً جودیت و گریسی را نخواهد کشت. به طور خاص، به نظر می رسد به دلیل خوبی برای مردن خارش دارد.

در سری کمیک، اسکندریه تقریباً چندین بار سقوط می کند. اسکندریه های مدبر همیشه می توانند به موقع همه چیز را از لبه پرتگاه بازگردانند. بزرگترین تهدید درست بعد از جنگ Whisperer رخ می دهد، زمانی که Whisperers شکست خورده گروه عظیم خود را آزاد می کنند.

الکساندریا در سریال تلویزیونی توانست از آن عبور کند، اما ممکن است نتواند از بزرگترین تهدیدش هنوز عبور کند: محدودیت های بودجه. تمام چیزی که می گویم این است که آن قسمت های بیرونی کشورهای مشترک المنافع بسیار گران به نظر می رسند. مطمئناً در مقطعی اسکندریه های باقی مانده این کار را انجام خواهند داد. مجبور شوید یوجین و دوستان خود را در کشورهای مشترک المنافع ملاقات کنند.شاید آنها مجبور شوند این کار را انجام دهند زیرا خانه ای برای بازگشت ندارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها