مدارس شاهد در اولویت تامین نیازهای علمی، آموزشی و اداری
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که مأموریت اصلی مدارس شاهد ارتقای کیفیت تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر است، گفت: مدارس شاهد نماد تعلیم و تربیت منبعث از فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است. به گزارش ایسنا، محمدرضا رزاقی، با اشاره به پیام حضرت امام راحل مبنی
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که مأموریت اصلی مدارس شاهد ارتقای کیفیت تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر است، گفت: مدارس شاهد نماد تعلیم و تربیت منبعث از فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است.
به گزارش ایسنا، محمدرضا رزاقی، با اشاره به پیام حضرت امام راحل مبنی بر تأسیس مدارس شاهد و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مدارس شاهد را نماد تعلیم و تربیت منبعث از فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت دانست وگفت: مأموریت اصلی ما ارتقای کیفیت تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر است و این ارتقای کیفیت فقط به فعالیت های آموزشی خلاصه نمی شود بلکه فعالیت های رفتاری و مهارتی را نیز شامل می شود.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موضوع استاندارد سازی مدارس شاهد گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در شهریورماه ۱۳۹۶آخرین اساسنامه طرح شاهد و ایثارگران را به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرد و برمبنای این اساسنامه وزارت آموزش و پرورش و اداره کل امور شاهد و ایثارگران به صورت خاص موظف به اجرای دو مأموریت: «استاندارد سازی مدارس شاهد به منظور ارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی و تربیتی» و «اولویت قراردادن مدارس شاهد در تأمین نیازهای علمی، آموزشی و اداری» شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی گفت: برای اجرای صحیح این دو مأموریت، کارگاههای تعاملی با حضور مدیران مدارس شاهد استانها برگزار میشود تا اجرای استاندارد سازی مدارس به صورت کاملاً واقعی و مدرسه محور محقق شود.
منبع: ايسنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0