تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 16:34
کد خبر : 167716

موج بارشی به هرمزگان می‌آید

موج بارشی به هرمزگان می‌آید

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تا پایان هفته جاری وزش بادهای غربی و گرد و غبار پدیده غالب مناطق دریایی و ساحلی استان خواهد بود. مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود:  از امروز تا پایان هفته جاری به ویژه در ساعت بعد از ظهر آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز

موج بارشی به هرمزگان می‌آید

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تا پایان هفته جاری وزش بادهای غربی و گرد و غبار پدیده غالب مناطق دریایی و ساحلی استان خواهد بود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود:  از امروز تا پایان هفته جاری به ویژه در ساعت بعد از ظهر آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با وزش بادهای غربی مواج و متلاطم خواهد بود و سرعت وزش باد به ۴۷ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به ۱۸۰ سانتی متر می‌رسد.

وی با بیان اینکه وقوع پدیده گرد و غبار نیز در مناطق دریایی و ساحلی استان دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود که تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناورها اتخاذ شود.

سی سی پور اضافه کرد: از بعد از ظهر فردا (چهارشنبه) با نفوذ سامانه بارشی به هرمزگان در جزایر غربی، نواحی غربی و شمالی استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه این موج بارشی تا روز جمعه در سطح استان فعال خواهد بود، عنوان کرد: در سایر نقاط استان نیز احتمال رگبار پراکنده باران وجود دارد و طی این مدت تغییرات دمایی بین ۱ تا ۳ درجه در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها