تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 14:55
کد خبر : 106220

«نوری بر سلولم می‌تابد» به چاپ رسید

«نوری بر سلولم می‌تابد» به چاپ رسید

ایسنا/ایلام کتاب «نوری بر سلولم می‌تابد» مجموعه‌ای از اشعار سپید اثر «صادق هلشی» است که توسط نشر سیب به چاپ رسیده است. «صادق هلشی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سرودن را از دوران نوجوانی شروع کرده است، اظهار کرد: در این مجموعه خواننده را با دغدغه‌های اجتماعی، سیاسی، درام و… خود روبه‌رو می‌سازد. این

«نوری بر سلولم می‌تابد» به چاپ رسید

ایسنا/ایلام کتاب «نوری بر سلولم می‌تابد» مجموعه‌ای از اشعار سپید اثر «صادق هلشی» است که توسط نشر سیب به چاپ رسیده است.

«صادق هلشی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سرودن را از دوران نوجوانی شروع کرده است، اظهار کرد: در این مجموعه خواننده را با دغدغه‌های اجتماعی، سیاسی، درام و… خود روبه‌رو می‌سازد.

این شاعر گفت:  دغدغه‌های انسان دوستانه و  وطنی و انسان امروز بدون در نظر گرفتن جغرافیا و مسائلی چون جنگ، نژاد پرستی، کودکان کار، پناهندگی و آوارگی محتوای اشعار این کتاب را تشکیل می‌دهد که علاوه بر اینکه بنده را با لذت ترکیب‌های نو و تکنیک‌های شاعرانه آشنا کرده و امیدوارم ما را به تفکر و اندیشیدن نیز وا دارد.

وی با بیان اینکه این اشعار، مجموعه‌ای است با شاخصه‌های همچون انسان گرایی و آزادی‌خواهی، تصریح کرد: این محموعه حاوی اشعاری است که در حرکت تکاملی جامعه معتبر است و در مسیر آگاه گام برمی‌دارد، واقع گرا و مردم گراست که مفاهیم آن از واقعیت‌های ملموس جامعه و زندگی مردم زمان شاعر مایه می‌گیرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها