تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 19:23
کد خبر : 15895

هوای زنجان گرم‌تر می‌شود

هوای زنجان گرم‌تر می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای زنجان گرم‌تر می‌شود. محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز شاهد آسمانی قسمتی ابری و مه‌آلود خواهیم بود که در برخی مناطق با احتمال بارش‌های رگباری پراکنده و رعد و برق همراه خواهد شد. وی افزود: برای فردا نیز آسمانی صاف پیش‌بینی

هوای زنجان گرم‌تر می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای زنجان گرم‌تر می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز شاهد آسمانی قسمتی ابری و مه‌آلود خواهیم بود که در برخی مناطق با احتمال بارش‌های رگباری پراکنده و رعد و برق همراه خواهد شد.

وی افزود: برای فردا نیز آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود که بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه شده و احتمال بارش‌های خفیف محلی وجود خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: میزان دمای هوای استان نسبت به چند روز اخیر روند کاهشی داشته است اما از ظهر فردا (پنج‌شنبه ۶ خردادماه) با افزایش مواجه خواهد شد. گرمای هوای این استان در روز جمعه (هفتم خردادماه) محسوس‌تر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هوای ۷.۸ درجه سانتی‌گراد بعد از همدان با ۶ درجه سانتی‌گراد، دومین مرکز خنک کشور بود. در این مدت سجاس از توابع شهرستان خدابنده و گیلوان در شهرستان طارم به ترتیب با میزان دمای ۶ و ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقطه این استان به ثبت رسید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها