تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:40
کد خبر : 73323

هوای گرم در همدان ماندگار است

هوای گرم در همدان ماندگار است

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ثبات هوای گرم در روزهای آینده در همدان خبر داد. روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای چند روز آینده انتظار آسمان صاف و آفتابی را در استان پیش‌بینی می‌کنیم و در ساعات بعدازظهر ابرهای ضعیف و موقت را خواهیم داشت. وی با بیان اینکه پیش‌بینی

هوای گرم در همدان ماندگار است

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ثبات هوای گرم در روزهای آینده در همدان خبر داد.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای چند روز آینده انتظار آسمان صاف و آفتابی را در استان پیش‌بینی می‌کنیم و در ساعات بعدازظهر ابرهای ضعیف و موقت را خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود اوایل هفته آینده کاهش اندک دما را داشته باشیم، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر همدان بین ۱۲ و ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده و شهرستان بهار با ۱۰ درجه خنک‌ترین و اسدآباد با ۳۹ درجه گرم‌ترین نقاط استان بودند.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: همچنین در ساعات بعداز ظهر افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعات شدید اما موقتی است.
زاهدی درباره کیفیت هوای همدان هم بیان کرد: از لحاظ کیفی هوای همدان به نسبت پاک و قابل قبول است و تنها غبار رقیقی در برخی از ساعات شبانه روز مشاهده می‌شود.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها