تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 17:34
کد خبر : 156707

وبینار «آشنایی با CFD و کاربردهای آن»

وبینار «آشنایی با CFD و کاربردهای آن»

انجمن علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر، وبینار «آشنایی با CFD و کاربردهای آن» را برگزار می کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دینامیک سیالات محاسباتی (Computational Fluid Dynamics) یا CFD روشی برای شبیه سازی و تحلیل مسائل سیالات و در واقع هنر پیش بینی رفتار جریان سیال است. در گذشته برای طراحی و نهایتا

وبینار «آشنایی با CFD و کاربردهای آن»

انجمن علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر، وبینار «آشنایی با CFD و کاربردهای آن» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دینامیک سیالات محاسباتی (Computational Fluid Dynamics) یا CFD روشی برای شبیه سازی و تحلیل مسائل سیالات و در واقع هنر پیش بینی رفتار جریان سیال است. در گذشته برای طراحی و نهایتا تولید یک محصول تنها بر تست های آزمایشگاهی و فیزیکی و محاسبات دستی تکیه می شد. اما با افزایش پیچیدگی های طراحی و رقابت برای کاهش هزینه ها امروزه مدل سازی و شبیه سازی فرآیندها به طور گسترده در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

“معرفی CFD و کاربردهای آن”، “اصول CFD و مراحل حل مسایل مرتبط مکانیک سیالات و انتقال حرارت با CFD “، “معرفی نرم افزارهای مرتبط با CFD ” و “آشنایی اولیه با نرم افزارهای Gambit وFluent” از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این وبینار ارائه خواهد شد.

این وبینار با ارائه دکتر کاظم محمدزاده ـ عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اراک، روز جمعه ۱۵ اسفندماه ساعت ۱۸ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک http://skill-center.ir/events/cfd-winter99-chem مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها