تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 19:26
کد خبر : 15916

کرونا ۲ زنجانی دیگر را قربانی کرد

کرونا ۲ زنجانی دیگر را قربانی کرد

ایسنا/زنجان متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش ایسنا و طبق آخرین اعلام وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان زنجان توسط وزارت بهداشت در اپلیکیشن ماسک؛ شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های طارم، ماه‌نشان، سلطانیه و ایجرود در وضعیت زرد (خطر

کرونا ۲ زنجانی دیگر را قربانی کرد

ایسنا/زنجان متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا و طبق آخرین اعلام وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان زنجان توسط وزارت بهداشت در اپلیکیشن ماسک؛ شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های طارم، ماه‌نشان، سلطانیه و ایجرود در وضعیت زرد (خطر متوسط) کرونایی قرار دارند.

طبق اعلام روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در روز ۵ خردادماه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۴ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است، از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۷۹ هزار و ۶۵۴ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

در حال حاضر ۲۹۶ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۱۸ مورد بوده است.

همچنین از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۵ هزار و ۹۵۹ مورد بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز  مورد ۹۳۰۵ رسیده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۴۴۴ نفر رسیده که تعداد بیماران فوت شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان نیز ۲ نفر بوده است.

گفتنی است مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۷۷۶۱ هزار مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۸۸ هزار و ۹۵۹ مورد بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها